Η τοποθέτηση επωνυμιών (brands) και επώνυμων προϊόντων (branded products) σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας: παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Περίληψη

Η τεχνική της τοποθέτησης προϊόντος (product placement) αποτελεί μια αποτελεσματική μορφή επικοινωνίας των επώνυμων προϊόντων και μαρκών η οποία υιοθετείται ευρέως από τα στελέχη μάρκετινγκ πάνω από 50 χρόνια. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας των επιχειρήσεων φαίνεται να είναι πρόθυμοι να επενδύσουν αρκετά εκατομμύρια για μια και μόνο τοποθέτηση σε μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά. Επιπλέον, η τοποθέτηση προϊόντος έχει εξαπλωθεί και σε άλλα μέσα ψυχαγωγίας όπως είναι για παράδειγμα τα βιντεοπαιχνίδια. Από πρόσφατες έρευνες στο πεδίο, παρατηρείται μια συνεχής ετήσια αύξηση των επενδύσεων που γίνονται στο συγκεκριμένο επικοινωνιακό μέσο. Κύριος λόγος αυτής της αύξησης είναι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος που έχει η τοποθέτηση προϊόντος σε σύγκριση με άλλες μορφές επικοινωνίας. Επιπλέον, συγκριτικά με την κλασική μορφή διαφήμισης, η τοποθέτηση προϊόντος αποτελεί έναν τρόπο επικοινωνίας που οι θεατές δεν μπορούν να αποφύγουν, όπως συμβαίνει με την διαφήμιση. Αυτό είναι και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Product placement is an effective tool for the communication of brands, and it has been widely adopted by marketers for over 50 years. It seems that marketers are willing to pay millions for a single placement in movies or T.V. series. Additionally, product placement has been expanded to different media; such as video games.Findings of recent studies indicate that there is an annual increase in the global product placement spending. The main reason is the greater impact that product placement has on audiences, compared to other advertising exposures. Moreover, compared to classic advertising, the audience cannot avoid the product placement exposure, and this comprises one of the most important advantages of product placement.Literature review reveals that there are many forms of product placement. In the current study we examine the product placement in a T.V. series context. More specifically, we examine product placement in cases that a main character of the series interacts clearly ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45705
ND
45705
Εναλλακτικός τίτλος
Brand placement and branded product placement in electronic and entertainment media: factors that affect consumers' purchase behavior
Συγγραφέας
Μπουκουβάλα, Βασιλική Σταύρος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προιόντων και Τροφίμων
Εξεταστική επιτροπή
Θεοδωρίδης Προκόπιος
Μπεληγιάννης Γρηγόριος
Μπάλτας Γεώργιος
Πανόπουλος Αναστάσιος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Λάππας Γεώργιος
Πούλης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Τοποθέτηση προϊόντος; Μέσα μαζικής ενημέρωσης; Μάρκα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα