Εισαγωγή και ολοκλήρωση ICT συστημάτων στις εκπαιδευτικές, οργανωσιακές και επικοινωνιακές δομές της Ανώτατης εκπαίδευσης

Περίληψη

Η εισαγωγή συστημάτων ICT (πληροφοριακών και επικοινωνιακών) τόσο στις εκπαιδευτικές, όσο και στις οργανωσιακές δομές των ΑΕΙ είναι από τα καθοριστικά στοιχεία της σύγχρονης εξέλιξής τους. Τα συστήματα αυτά χρησιμοποιούνται πλέον ευρέως στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και ως εργαλεία ελέγχου και αξιολόγησής της. Στην οργάνωση της λειτουργίας των ΑΕΙ ποικίλες εφαρμογές αντικαθιστούν γραφειοκρατικές και χρονοβόρες διαδικασίες σε κάθε επίπεδο εντός των Ιδρυμάτων. Σε ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο, εφαρμογές μεγάλης κλίμακας αντικαθιστούν διαδικασίες δι-ιδρυματικές καθώς και κεντρικές λειτουργίες διαχείρισης όλης της Ανώτατης Εκπαίδευσης από την πλευρά της κεντρικής διοίκησης - Πολιτείας.Η εισαγωγή των συστημάτων αυτών δεν είναι πάντα εύκολη ή επιτυχής. Προβλήματα που έχουν σχέση με την αντιμετώπιση, την πρόσληψη και την χρήση των τεχνολογιών αυτών από άτομα, ομάδες και σύνολα εντός των ΑΕΙ, αναφύονται και δυσχεραίνουν, εμποδίζουν ή και ακυρώνουν την ολοκλήρωση των συστημάτων ICT στις εκπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The introduction of ICT systems (information and communication systems) in the educational and organizational structures is a fundamental element for the Universities’ modern evolution. Nowadays, these systems are widely used in the educational process as a means of both controlling it and evaluating its outcome. The ICT systems have also replaced the traditional bureaucratic and time-consuming processes in every possible level of the academic institutions organizational structure. In the latter category there are also large-scale systems offering both inter-institutional and centralized management processes introduced by the central governmental administration.The design, implementation and use of such systems is not always easy or successful. Several difficulties associated with the aforementioned systems’ integration with older systems and their use by the individuals and user groups within the Universities prevent or even cancel their implementation. This problem is a major concern ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45566
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45566
ND
45566
Εναλλακτικός τίτλος
Introduction and implementation of ICT systems in the educational, organizational and communicational structures of Higher education
Συγγραφέας
Φραγκόπουλος, Διονύσιος (Πατρώνυμο: Γεράσιμος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Δημάκης Χρήστος
Ξένος Θωμάς
Σαρτζετάκης Στέλιος
Τσανάκας Παναγιώτης
Μπαλτζής Αλέξανδρος
Τσακλίδης Γιώργος
Κουής Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας; Διαχείριση έργου; Αποδοχή χρήσης; Σχεδιασμός δομικών ελλιπών στοιχείων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi 190 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)