Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού σε βασικές ιδέες νανοεπιστήμης και νανοτεχνολογίας στο πλαίσιο μιας κοινότητας μάθησης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην εκπαίδευση εν-ενεργεία εκπαιδευτικών σε έννοιες από το πεδίο της Νανο-Επιστήμης και της νανοΤεχνολογίας (ΝΕ-Τ) μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού και δόμησης μιας διδακτικής ενότητας. Μεθοδολογικό πλαίσιο για την υλοποίηση της έρευνας αποτέλεσε το Μοντέλο της Διδακτικής Αναδόμησης (Model of Educational Reconstruction MER, Duit, Gropengießer, Kattmann, Komorek & Parchmann, 2012). Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του μοντέλου δομήθηκε μια Κοινότητα Μάθησης (Κ.Μ) στο πλαίσιο της οποίας πέντε εν-ενεργεία εκπαιδευτικοί (ένας Α΄θμιας και τέσσερις Β΄θμιας εκπαίδευσης) ανέπτυξαν μια διδακτική ενότητα σε έννοιες τις ΝΕ-Τ που ενσωματώνει κοινωνικο-επιστημονικά ζητήματα και διαστάσεις επικοινωνίας τηςεπιστήμης μέσω της δημιουργίας και παρουσίασης εκθεμάτων από τους μαθητές. Για το σχεδιασμό και τη δόμηση της ενότητας οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν με ερευνητές της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών (Δ.Φ.Ε), ερευνητές της ΝΕ-Τ και εμπειρογνώμονες από μουσεία επιστημών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

NanoScience and nanoTechnology (NST) is an interdisciplinary field which has attracted science education researchers’ interest due to its contribution in technological and scientific literacy of future generations (Hingant & Albe, 2010). Introducing NST topics in school presupposes that teachers are equipped with up-to-date knowledge and skills in order to teach such cutting edge science concepts in a way meaningful to their students (Anderson & Helms, 2001). A review on therelated empirical studies indicate that teachers do not acquire the competency to effectively facilitate students’ learning in NST topics (Bryan, Magana & Sederberg, 2015). In this view, there is an urgency regarding research on teachers’ education towards enhancing their Pedagogical Content Knowledge (PCK, Shulman, 1987) in NST topics in order to support them in introducing such topics in school (Jones et al., 2013a). Recently teachers’ participation in collaborative curriculum design teams has attracted major inte ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44982
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44982
ND
44982
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher's professional development through curriculum material design in basic ideas of nanoscience and nanotechnology in the context of a communty of learners
Συγγραφέας
Σγουρός, Γιάννης (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σταύρου Δημήτριος
Τζανάκης Κωνσταντίνος
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Κούρκουλος Μιχαήλ
Ασημόπουλος Στέφανος
Σκουμιός Μιχαήλ
Σπύρτου Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Νανοτεχνολογία
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Νανοεπιστήμη; Νανοτεχνολογία; Κοινότητα μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
258 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)