Ανάλυση των επιπτώσεων της ψηφιακής διαφήμισης στην ιδιωτικότητα του χρήστη

Περίληψη

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχει την δύναμη να τροφοδοτεί ολόκληρο το δωρεάν διαδίκτυο. Τα τελευταία χρόνια, προχωρά προοδευτικά προς ένα προγραμματιστικό μοντέλο στο οποίο οι διαφημίσεις ταιριάζουν με τα πραγματικά ενδιαφέροντα των ατόμων τα οποία συλλέγονται καθώς αυτοί περιηγούνται στον διαδίκτυο. Ο διαφημιστής πληρώνει ένα χρηματικό κόστος για να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο ψηφιακό μέσο ενός εκδότη (π.χ. ιστότοπο) παρέχοντας έτσι την ψηφιακή του διαφήμιση μέσα στο περιεχόμενό του οπού καταλήγει στην οθόνη του επισκέπτη.Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις σε μέσα όπως οι εφημερίδες, η τηλεόραση η το ραδιόφωνο, στον ψηφιακό κόσμο, οι τελικοί χρήστες πληρώνουν επίσης ένα κόστος για να λάβουν μια διαφήμιση. Ενώ το κόστος από την πλευρά του διαφημιζόμενου είναι σαφώς νομισματικό, στον τελικό χρήστη, περιλαμβάνει τόσο ποσοτικά, άμεσα προσδιορίσιμα κόστη (όπως HTTP requests και μεταφερόμενα bytes), όσο και ποιοτικά όπως η απώλεια ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Digital advertising is a multi-billion dollar business that has the power to fuel the entire free Internet. The recent years, it progressively moves towards a programmatic model in which ads are matched to actual interests of individuals collected as they browse the web. The advertiser pays a monetary cost to buy ad-space in a publisher’s medium (e.g., website) thus delivering their digital advertisement along with the publisher’s interesting content in the visitor’s display.Unlike traditional advertisements in mediums such as newspapers, TV or radio, in the digital world, the end-users are also paying a cost for the advertisement delivery. Whilst the cost on the advertiser’s side is clearly monetary, on the end-user, it includes both quantifiable costs, such as network requests and transferred bytes, and qualitative costs such as privacy loss to the ad ecosystem. Indeed, as advertisements become more and more personalized to match the users interests and become as effective as possibl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44651
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44651
ND
44651
Εναλλακτικός τίτλος
Analyzing the impact of digital advertising on user privacy
Συγγραφέας
Παπαδόπουλος, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Μαρκάτος Ευάγγελος
Δημητρόπουλος Ξενοφώντας
Ιωαννίδης Σωτήριος
Κουρτελλής Νικόλαος
Λαουτάρης Νικόλαος
Καπραβέλος Αλέξανδρος
Πολυχρονάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Iδιοτηκότητα; Οικοσύστημα διαφημίσεων; Διαφημίσεις; Ιδιοτηκότητα χρηστών; Ασφάλεια; Διαδύκτιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxv, 160 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)