Διαταραχές του κινητικού συντονισμού και δυσλεξία: Ανάπτυξη εκπαιδευτικών και μαθητών μέσω κινητικού διαθεματικού μοντέλου εκπαίδευσης: Διαταραχές του κινητικού συντονισμού και δυσλεξία: ανάπτυξη εκπαιδευτικών και μαθητών μέσω κινητικού διαθεματικού μοντέλου εκπαίδευσης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να καταγράψει τον κινητικό συντονισμό, τις κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες, την γνωστική απόδοση, καθώς και την ποιότητα ζωής παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία) ή/και Αναπτυξιακή Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού, καθώς και τις αντίστοιχες στάσεις, συμπεριφορές και διδακτικές πρακτικές εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής και δασκάλων στη διαχείριση και τη διδασκαλία των μαθητών. Παράλληλα, σκοπός ήταν η διερεύνηση της επίδρασης ενός δίμηνου εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής και των δασκάλων στην πιθανή διαφοροποίηση τόσο των στάσεων, συμπεριφορών και πρακτικών των ιδίων όσο και των κινητικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, της γνωστικής απόδοσης και της ποιότητας ζωής των μαθητών τους. Το δείγμα αποτέλεσαν 561 παιδιά ηλικίας, 9 έως 12 ετών (Δ, Ε, Στ’ τάξη Δημοτικού Σχολείου), από διάφορες περιοχές της Ελλάδας (Έβρος, Ροδόπη, Ξάνθη, Καβάλα, Δράμα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Πρέβεζα, Κόρινθος, Ανατολική Αττική, Α’ Αθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present study was to record the motor coordination, motor and social skills, cognitive performance, as well as the quality of life of children with Learning Difficulties (Dyslexia) and / or Developmental Coordination Disorder as well as their respective attitudes, behaviors and e) teaching practices of physical education teachers teachers in the management and teaching of pupils. At the same time, the aim was to investigate the impact of a two-month distance learning program of physical education teachers and teachers on the possible differentiation of attitudes, attitudes and practices of their own as well as motor and social skills, cognitive performance and the quality of life of their pupils. The sample consisted of 561 children aged 9 to 12 (4, 5, 6th grade) from different regions of Greece (Evros, Rodopi, Xanthi, Kavala, Drama, Thessaloniki, Trikala, Athens, Heraklion Crete, Corfu, Pella, Imathia, Arcadia, Achaia, Fokida, Karditsa, Fthiotida, Larissa, Aitoloakarna ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44622
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44622
ND
44622
Εναλλακτικός τίτλος
Developmental coordination disorder and dyslexia: developing teachers and students through an Interdisciplinary movement education model
Συγγραφέας
Ανδρεάδου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Αντώνης Καμπάς
Όλγα Κούλη
Παναγιώτης Αντωνίου
Ελέμη Μπόντη
Βασιλικλή Δέρρη
Θωμάς Κουρτέσης
Μαρία Μιχαλοπούλου
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συννοσηρότητα; Δυσλεξία; Αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού (ΑΔΚΣ); Παρέμβαση; Επιμόρφωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
258 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)