Μια εμπειρική διερεύνηση των σχέσεων της αυθεντικότητας, υπαρξιακής σκέψης και εμπιστοσύνης στα πλαίσια της θεωρίας της αυθεντικής ηγεσίας
Περίληψη
[…] Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει εμπειρικά την όλη διαδικασία της αυθεντικής ηγεσίας (δηλαδή προϋποθέσεις ανάδυσης, μεσολαβητές, και αποτελέσματα) για πρώτη φορά σε επίπεδο διδακτορικού με δεδομένα που προέρχονται από μεσαίες και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις. Κεντρική θέση αυτής της διατριβής είναι ότι ενώ ο εαυτός είναι βασικό σημείο αναφοράς για την αξιολόγηση και απόδοση αυθεντικότητας, δεν είναι το μόνο, και ενδεχομένως το πιο σημαντικό σημείο αναφοράς για την αυθεντική ηγεσία (Algera & Lips-Wiersma, 2012). Η αυθεντικότητα δεν είναι μόνο μια παραδοχή που αφορά στο να είναι κάποιος αληθινός προς τον εαυτό του, αλλά επίσης να είναι και ο εαυτός του στις σχέσεις του με τους άλλους (Eagly, 2005; Erickson, 1995), ενώ εμπεριέχει και τη σχέση του εαυτού με τον κόσμο (Terry, 1993b). Παρόλο που η θεωρία της αυθεντικής ηγεσίας αναγνωρίζει τη σχεσιακή φύση της αυθεντικότητας, επικεντρώνεται κυρίως στις έννοιες της αυτοεπίγνωσης, της ανάπτυξης του εαυτού και της αυτορρύθμι ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.79 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.