Η κατάκτηση του γραμματισμού στην τουρκική γλώσσα από ελληνόφωνους φοιτητές: η συμβολή της λογοτεχνίας στα πλαίσια της μελέτης αναγκών

Περίληψη

Σε μία σύντομη περιγραφή του θέματος προσδιορίζεται το επιστημονικό πεδίο της διατριβής στον χώρο του γλωσσικού γραμματισμού, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ειδικότερα της διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας σε ελληνόφωνους φοιτητές. Εστιάζει σε μία από τις δεξιότητες του γραμματισμού, στη γλώσσα και συγκεκριμένα στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της τουρκικής με σημείο αναφοράς τη συμβολή της λογοτεχνίας στο πλαίσιο της μελέτης αναγκών των φοιτητών.Η διατριβή διερευνά τη συμβολή της λογοτεχνίας στην κατάκτηση του γραμματισμού στη δεύτερη/ξένη γλώσσα, καταρχήν θέτοντας το θεωρητικό πλαίσιο και στη συνέχεια με τη διερεύνηση και τη μελέτη των «αναγκών» των ελληνόφωνων φοιτητών που σπουδάζουν την τουρκική γλώσσα στο Πανεπιστήμιο.Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα που διερευνώνται στην διατριβή αφορούν τις απόψεις των ελληνόφωνων φοιτητών της τουρκικής γλώσσας που φοιτούν στο Ε΄ εξάμηνο σπουδών στα Τμήματα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Πα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In a brief description of the topic, the scientific field of the dissertation is defined as belonging to the language literacy scope, in order to teach the foreign language in higher education, more specifically the Turkish language to Greek speaking students.It focuses on one of the literacy skills in language, particularly on the effectiveness of teaching Turkish.Τhe contribution of literature to the research of student needs is a main reference.The dissertation is addressing the contribution of literature in the acquisition of the second/foreign language, initially by setting the theoretical background and then by researching and studying the needs of the Greek speaking students who are studying the Turkish language at the University. The main research questions that are addressed in the dissertation deal with the opinions of Greek speaking students of Turkish in the 5th semester at the departments of Language, Literature and Civilization of the Black Sea Countries, Turkish and Mode ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43616
ND
43616
Εναλλακτικός τίτλος
Language acquisition in Turkish by Greek speaking students: the contribution of literature in the field of needs assessment
Συγγραφέας
Μαρκάτη, Δήμητρα Αντώνιος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών
Εξεταστική επιτροπή
Δημάση Μαρία
Γρίβα Ελένη
Arslan Kechriotis Ceyda
Στάμου Αναστασία
Βαλσαμίδης Πασχάλης
Γαλαντόμος Ιωάννης
Μπακιρτζής Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Τουρκική γλώσσα; Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Λογοτεχνία; Γραμματισμός; Διδακτική ξένης γλώσσας; Ανάγκες ενηλίκων μαθητών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
347 σ., πιν., γραφ.