Ακουστικά προκλητά δυναμικά και μαθησιακές δυσκολίες

Περίληψη

Στόχος: Τα ηχητικά σήματα μεταδίδονται μέσω του εξωτερικού και μεσαίου αυτιού μηχανικά στον κοχλία όπου μετατρέπονται σε ηλεκτρικό παλμό για περαιτέρω μετάδοση μέσω του ακουστικού νεύρου. Το ακουστικό νεύρο κωδικοποιεί τους ακουστικούς ήχους που μεταφέρονται στο ακουστικό εγκεφαλικό στέλεχος. Πολλαπλοί πυρήνες του εγκεφαλικού στελέχους, ο κοχλίας, ο μεσεγκέφαλος, ο θάλαμος και ο φλοιός αποτελούν το κεντρικό ακουστικό σύστημα. Στην κλινική πράξη χρησιμοποιούνται ευρέως, οι αποκρίσεις των ακουστικών προκλητών δυναμικών εγκεφαλικού στελέχους σε απλά ερεθίσματα, όπως είναι τα κλικ ή οι τόνοι. Πρόσφατα, πολύπλοκα ερεθίσματα ή πολύπλοκες αποκρίσεις από το ακουστικό εγκεφαλικό στέλεχος, όπως είναι τα μονοσύλλαβα λεκτικά ερεθίσματα και η μουσική, χρησιμοποιούνται σαν εργαλείο για να μελετήσουν τον τρόπο με τον οποίο το εγκεφαλικό στέλεχος επεξεργάζεται τους ήχους της ομιλίας. Στην συγκεκριμένη εργασία χρησιμοποιήθηκε το κλασικό ερέθισμα «κλικ» και για πρώτη φορά, το τεχνητό εξακολουθητικό σύν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Purpose: Acoustic signals are transmitted through the external and middle ear mechanically to the cochlea where they are transduced into electrical impulse for further transmission via the auditory nerve. The auditory nerve encodes the acoustic sounds that are conveyed to the auditory brainstem. Multiple brainstem nuclei, the cochlea, the midbrain, the thalamus, and the cortex constitute the central auditory system. In clinical practice, auditory brainstem responses (ABRs) to simple stimuli such as click or tones are widely used. Recently, complex stimuli or complex auditory brain responses (cABRs), such as monosyllabic speech stimuli and music, are being used as a tool to study the brainstem processing of speech sounds. We have used the classic ‘click’ as well as, for the first time, the artificial successive complex stimuli ‘ba’, which constitutes the Greek word ‘baba’ corresponding to the English ‘daddy’. Μethod: Twenty young adults institutionally diagnosed as dyslexic (10 subjects ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43299
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43299
ND
43299
Εναλλακτικός τίτλος
Brainstem evoked potentials and learning disabilities
Συγγραφέας
Κούνη, Σοφία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Νευρικού Συστήματος και Αισθητηρίων. Κλινική Νευρολογική
Εξεταστική επιτροπή
Γιαννόπουλος Σωτήριος
Κουτσογιάννης Κωνσταντίνος
Ζιάβρα Ναυσικά
Γουδέβενος Ιωάννης
Κοραντζόπουλος Παναγιώτης
Κοσμίδου Μαρία
Καστανιουδάκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΒασική Ιατρική
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Λεκτικά ερεθίσματα; Προκλητά δυναμικά; Μαθησιακές δυσκολίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
117 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)