Η πράσινη διαφήμιση μέσα από την σκοπιά του νευρομάρκετινγκ: η επιρροή των χαρακτηριστικών των περιβαλλοντικών διαφημίσεων και της ΕΚΕ στους καταναλωτές

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή κινείται στο γνωστικό αντικείμενο της επίδρασης διαφορετικών τεχνικών περιβαλλοντικής διαφήμισης στον καταναλωτή και τονίζει τις διαφορές ανάμεσα στις διαφορετικές μεθόδους διαφήμισης με βάση τις έξι παραποιημένες διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν για την παρούσα έρευνα. H βιβλιογραφική ανασκόπηση ανέδειξε ότι η ελκυστικότητα των πράσινων διαφημίσεων και οι διαφορετικές τεχνικές δημιουργίας πράσινων και κοινωνικών διαφημίσεων, δεν έχουν διερευνηθεί ποτέ με τη μέθοδο του πειράματος eye tracker πριν από την παρούσα διατριβή. Η συγκεκριμένη διατριβή καινοτομεί κάνοντας χρήση δύο μεθοδολογιών και εξετάζοντας πολλές πτυχές της πράσινης διαφήμισης ταυτόχρονα (αρνητικά συναισθήματα, περιβαλλοντικά οφέλη, προσωπικά οφέλη, εταιρική υπευθυνότητα). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι διαφημίσεις που προωθούν αρνητικά συναισθήματα με σκοπό τη δημιουργία της αίσθησης της «απειλής» και επομένως την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα που δημιουργείται, δεν είναι ελκυστικές. Ωστόσο, απ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study aims to evaluate six different green and social advertising techniques and their impact on consumers from a neuromarketing perspective. Investigating attention to the ad and purchase intention is a continuing concern within the advertising literature. Evidence from recent research papers suggests that purchase intention is influenced by consumers’ attention to specific advertising appeals. There is a growing body of literature that recognizes negative emotional appeals like fear, guilt and disgust to be of great importance in either green or cause-related marketing. However, no previous study has investigated the negative emotions’ affect on consumers’ attention to the ad with the use of an eye tracker. Likewise, the use of environmental appeals vs. personal gains has not been investigated with an eye tracker lab experiment; neither the use of cause-related ads. As a result, we studied the aforesaid six dimensions of green/social advertising appeals using a mix-method approa ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42913
ND
42913
Εναλλακτικός τίτλος
A neuromarketing perspective of green advertising: the influence of environmental advertising appeals and CSR to consumers
Συγγραφέας
Υφαντίδου, Ιωάννα Χρήστος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσουρβάκας Γεώργιος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Πολίτης Περικλής
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Βλαχοπούλου Μάρω
Βασιλειάδης Χρήστος
Τσιγγίλης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
πράσινη διαφήμιση; Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
161 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.