Ψυχοκοινωνική ταυτότητα δημοσίων υπαλλήλων: οι κοινωνικές συγκρούσεις των δημοσίων υπαλλήλων και το κοινωνικό φαινόμενο του "νομικισμού"
Περίληψη
Η τυποκρατική προσέγγιση και εφαρμογή του νόμου από τον δημόσιο υπάλληλο ή, ακριβέστερα, η προσέγγιση του νόμου -υπό ορισμένες κοινωνικές περιστάσεις- κατά τρόπο που περιορίζει το πεδίο εφαρμογής του αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο ευρείας κλίμακας. Οι μέχρι σήμερα ερμηνείες του φαινομένου αποδίδουν την αιτιότητά του σε κοινωνικούς παράγοντες, όπως οι ανεπάρκειες του θεσμικού πλαισίου του υπαλλήλου, ή/και σε ψυχικούς, όπως η στέρηση του υπαλλήλου σε πραγματική εξουσία. Αποδεχόμενοι τη θέση ότι το κοινωνικό και το ψυχικό είναι αλληλένδετα και αδιαχώριστα, επιχειρήσαμε μία προσέγγιση του φαινομένου σε ενδοατομικό, διατομικό, διομαδικό και ιδεολογικό επίπεδο. Ειδικότερα, διαρθρώσαμε τα επίπεδα ανάλυσης χρησιμοποιώντας την πειραματική μέθοδο σε συνδυασμό με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Ο έλεγχος των υποθέσεων που διατυπώσαμε ανέδειξε ότι η αιτιότητα του εν λόγω φαινομένου έγκειται σε ένα πλέγμα αλληλεπιδράσεων. Ο υπάλληλος προσεγγίζει κατά το συγκ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (144.6 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.