Πολυτροπικός εγγραμματισμός στο μάθημα της ιστορίας της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση της διδασκαλίας και του εκπαιδευτικού υλικού του μαθήματος της Ιστορίας μέσα από το πρίσμα του πολυτροπικού Εγγραμματισμού στη θεωρία και τη διδακτική πράξη στηνΤετάρτη τάξης του ελληνικού Δημοτικού Σχολείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύονται οι βασικές αρχές, του πολυτροπικού Εγγραμματισμού που συνδέονται άμεσα με την παιδαγωγική διάσταση και η χρήση του ως αναλυτικό εργαλείο στην έρευνα του δεύτερου μέρους της διατριβής. Στο δεύτερο μέρος της διατριβής αποτελείται από δύο συμπληρωματικές υπο-μελέτες: α) μια πολυεπίπεδη ανάλυση περιεχομένου εκπαιδευτικού υλικού της πέμπτης ενότητας του βιβλίου Ιστορίας σύμφωνα με τις αρχές της πολυτροπικής ανάλυσης και β) μια πολυτροπική ανάλυση της διδασκαλίας 10 εκπαιδευτικών δύο συνεχόμενων ενοτήτων του βιβλίου της Ιστορίας της Δ τάξης μέσω κλείδας παρατήρησης. Αυτό γίνεται προκειμένου να διερευνηθούν οι παιδαγωγικές δυνατότητες και η εφαρμογή των αρχών του πολυτροπικού Εγγραμματισμού σε συνδυασμό με τα συ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This research focuses on the analysis of the teaching of the course of History through the prism of multimodal literacy in theory and practice as an example of having the course of history the Fourth of Greek Primary School. In the first part of the paper analyzes the basic principles of multimodal literacy that is directly linked to the pedagogical dimension and its use as an analytical tool in the second- research part of the thesis. In the second part of the thesis two complementary sub-studies are made: a) a multimodal content analysis (text- image) of the fifth section of the History textbook is made in accordance with the criteria and the principles of multimodal analysis and b) a multimodal analysis of the teaching of 10 teachers in the 5th section of the History textbook of the Fourth Grade is made through key observation. This is made in order to explore the pedagogical potential and the application of the principles of multimodal literacy education in conjunction with the con ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (46.96 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.