Διά Βίου εκπαίδευση ενηλίκων μεταναστών: διερεύνηση ψυχοκοινωνικών παραγόντων συμμετοχής και εγκατάλειψης

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη διερεύνηση των παραγόντων που υποκινούν τους ενήλικες μετανάστες στη συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες της Διά Βίου Μάθησης. Το θέμα της παρακίνησης/των κινήτρων που ωθούν τους ενήλικους εκπαιδευόμενους στην παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων δεν έχει ερευνηθεί επαρκώς. Οι στόχοι της παρούσας διατριβής είναι: α)Η διαμόρφωση του profile του μέσου ενηλίκου μετανάστη που συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα Δ.Β.Μ., β)Η διερεύνηση του τόπου προέλευσής του, γ)Ο εντοπισμός των κινήτρων που ωθούν τους ενηλίκους αυτούς και δ)Η αποτύπωση της συνάφειας μεταξύ των χαρακτηριστικών του προφίλ του και των παραγόντών που τον υποκινούν στη συμμετοχή στην εκπαιδευτική δραστηριότητα.Η έρευνα βασίστηκε σε μεθοδολογική τριγωνοποίηση, αξιοποιώντας το ερωτηματολόγιο της «Κλίμακας Συμμετοχής» στην Εκπαίδευση του R. Boshier (το οποίο είναι βασισμένο σε μια τυπολογία επτά παραγόντων παρακίνησης). Συμμετείχαν 379 εκπαιδευόμενοι, οι οποίοι παρακολούθησαν εκπαιδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Τhe present study focuses on the research of the wider outcomes of the factors that motivate the adult immigrants to participate in Lifelong Education (LLE) programmes. The issue of the motivation / the motives that drive adult immigrant learners to attend / participate in educational programmes has not been widely researched. The objectives of this study were: 1) The creation of a profile of the average adult immigrant who participate in educational programmes, 2) To locate the origin of these adults, 3) To locate the motives that drive these adults, 4) To link the demographic data of the adults with these motives and to locate and to define the relevance between them.The research was based on a methodological triangulation. R. Boshier’s Education Participation Scale (a questionnaire based on a seven-factor typology of motives) was distributed to a sample of 279 immigrant adults that were attending the educational programme Greek as a second or foreign language ‘ODYSSEAS’ and in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42680
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42680
ND
42680
Εναλλακτικός τίτλος
Life long learning education of adult immigrants: a current survey of psychological and social factors of participation and dropping out
Συγγραφέας
Θεοδωρακοπούλου, Θωμαΐτσα (Πατρώνυμο: Γρηγόριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Μπαμπάλης Θωμάς
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Διά βίου μάθηση; Ενήλικες; Μετανάστες; Κίνητρα συμμετοχής σε εκπαιδευτικά προγράμματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
325 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)