Η φυσική αγωγή μέσα από τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης για τον κόσμο: ένα παρεμβατικό πρόγραμμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εφαρμογή ενός νέου προγράμματος Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) με την ενσωμάτωση εφαρμογών του διαδικτύου. Όλες οι δραστηριότητες εντάχθηκαν στη φιλοσοφία της «Εκπαίδευσης για τον Κόσμο». Σ αυτές περιλαμβάνονται κινητικά συνεργατικά παιχνίδια, τροποποιημένα αθλητικά παιχνίδια, παγκόσμιοι σύγχρονοι και παραδοσιακοί χοροί, θεατρικά παιχνίδια και παιχνίδια ρόλων. Οι περισσότερες δραστηριότητες δημιουργήθηκαν από τους μαθητές και τις μαθήτριες με τη διακριτική καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ), εφαρμόστηκαν στα δια ζώσης μαθήματα και αναρτήθηκαν, αφού προηγουμένως ψηφιοποιήθηκαν, σε συνεργατικές εφαρμογές του διαδικτύου, ιστολόγια τύπου wordpress και wikispaces. Συμμετείχαν συνολικά 166 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου, γηγενείς και μη, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι, για τα δύο σχολικά έτη, 2013-2015, σε πιλοτική και κύρια ερευνητική εφαρμογή έρευνας - δράσης (action-research). Για τον έλεγχο της ευχαρίστησης των συμμετεχόντων χρησιμοπο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study was the implementation of a new Physical Education (PE) program with the integration of Information and Communications Technologies (ICT). All activities were integrated in the concept of "Global Education". These involved physical cooperative games, customized sports games, modern and traditional dances from around the globe, theatrical games and role games. The majority of the activities were created by male and female students with the discreet PE teacher’s help, they were applied into on site lessons and after being digitized, they were integrated into collaborative web applications, wordpress and wikispaces blogs. A total of 166 male and female students from the 1st year of senior high school, indigenous and non-indigenous, Christians and Muslims, took part in the research for two school years, 2013-2015, in pilot and main action-research projects. The questionnaire 'satisfaction with the course of PE' by Papaioannou, Milosis, Kosmidou & Tsigilis (2002) was ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41428
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41428
ND
41428
Εναλλακτικός τίτλος
Physical education through the philosophy of global education: an interventional program in the secondary education
Συγγραφέας
Λαμπάκη, Ολυμπία (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Τομέας Αισθητικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Παυλίδου Εύα
Αντωνίου Παναγιώτης
Κυρίδης Αργύριος
Λυκεσάς Γεώργιος
Λενακάκης Αντώνιος
Μπαρκούκης Βασίλειος
Τσιούμης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Kινητικά παιχνίδια; Χοροί; Συνεργασία; Κοινωνικές δεξιότητες; Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
1, xi, 269 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)