Συνδυασμένη μεθοδολογία ποσοτικοποίησης εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων, από τα καράβια: εκτίμηση του επαγόμενου κοινωνικού κόστους και αξιολόγηση της περιβαλλοντικής αποδοτικότητας των λιμένων

Περίληψη

Γεγονός αποτελεί πλέον, η είσοδος της ναυτιλίας στο ευρωπαϊκό σύστημα συλλογής δεδομένων εκπομπών CO2 (monitoring reporting and verification-MRV), ένα σύστημα το οποίο θα διευκολύνει στη συνέχεια την πιθανή ανάπτυξη πρόσθετων μέτρων μείωσης των εκπομπών CO2. Πρόκειται για μία κοινοτική οδηγία που αδικεί το ναυτιλιακό κλάδο, ο οποίος εξυπηρετεί το 90% του παγκοσμίου εμπορίου, συνεισφέροντας μόνο το 2,7% των διεθνών εκπομπών. Συμπληρωματικά, παρά το γεγονός ότι στους λιμένες εκπέμπεται ένα μικρό ποσοστό των συνολικών ρύπων της ναυτιλίας, η συνεχής ανάπτυξη του παγκοσμίου εμπορίου έχει οδηγήσει σε αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στους λιμένες . Τα λιμάνια λειτουργούν ως κόμβοι και πύλες, εξυπηρετώντας τη μεταφορική δραστηριότητα και ενισχύοντας το εμπόριο. Έχει υπολογιστεί ότι οι εκπομπές γύρω από τα λιμάνια αντιπροσωπεύουν το 5% του συνόλου των “θαλάσσιων εκπομπών”. Ωστόσο, εξαιτίας του ρόλου τους, είναι περιοχές που αναπόφευκτα συγκεντρώνονται εκπομπές καυσαερίων, εγείροντας σημαντ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Although in-port emissions constitute a small percentage of the overall shipping emissions, the continuously increasing amount of goods and passengers transported between ports during the last years (due to the growth of international trade and the improved living standards of various countries) have led to increased pollution in ports (from ships and other port related anthropogenic means). Ports play an important role being the vital links of land and sea, acting as gateways and linking transport corridors, thus enhancing trade and communication. Ports provide services to many other industrial sectors and are nodal points of intermodal logistic chains, thus being key importance factors for the sustainable growth of transport and economy. It has been estimated that emissions, due to ships’ activities around or in ports, account for 5% of total emissions from navigation activities. Due to their role, ports inevitably concentrate shipping traffic and ship exhaust emissions and their en ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40767
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40767
ND
40767
Εναλλακτικός τίτλος
Combined methodology for the quantification of emissions of atmospheric pollutants by ships: estimation of induced social costs and evaluation of the environmental performance of ports
Συγγραφέας
Μαραγκογιάννη, Αλεξάνδρα του Ζαχαρία
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαευθυμίου Σπυρίδων
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Δούμπος Μιχαήλ
Ανδριοσόπουλος Κωνσταντίνος
Σωτηροπούλου Ραφαέλλα-Ελένη
Μαριά Ευπραξία
Σινανιώτη Αριστέα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΓεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Ατμοσφαιρικοί ρύποι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
141 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)