Οι νέες τεχνολογίες και η εφαρμογή τους στην κατανόηση γεωμετρικών εννοιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: οπτικοποίηση των πληροφοριών: η σημασία της για την υποστήριξη διδασκαλίας γεωμετρικών σχημάτων
Περίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσεως των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της Γεωμετρίας στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ίσως θεωρείται προφανές ότι πολυμεσικό υλικό και διαδραστικές μέθοδοι «βοηθούν» την εκπαιδευτική διαδικασία όχι μόνον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά σε όλες τις βαθμίδες παρόλα ταύτα δεν έχει διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητά του κατά την εκπαιδευτική διαδικασία τουλάχιστον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να «ελέγξει» κατά πόσον η χρήση διαδραστικών μεθόδων και πολυμεσικού υλικού εξυπηρετεί την εκπαιδευτική-μαθησιακή διαδικασία ποσοτικά και ποιοτικά. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (11.71 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.