Διαμόρφωση υποδειγμάτων συσχέτισης ταχύτητας - φόρτου σε συνθήκες διακοπτόμενης κυκλοφοριακής ροής για τη δυναμική εκτίμηση της αέριας ρύπανσης

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η διερεύνηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε σχέση με τα χαρακτηριστικά μεγέθη της κυκλοφορίας και στόχος της η διαμόρφωση υποδειγμάτων συσχέτισης ταχύτητας - φόρτου σε συνθήκες διακοπτόμενης κυκλοφοριακής ροής για τη δυναμική εκτίμηση της αέριας ρύπανσης. Αναπτύσσονται υποδείγματα συσχέτισης μεταξύ ταχύτητας – φόρτου κυκλοφορίας βάσει εμπειρικών δεδομένων από συνθήκες διακοπτόμενης κυκλοφοριακής ροής, μια κατάσταση που αποτελεί σχεδόν τον κανόνα της αστικής οδικής κυκλοφορίας. Επίσης, για τους σκοπούς της έρευνας αναπτύσσεται μια μεθοδολογία συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων με δυναμικό χαρακτήρα που δεν περιορίζεται τοπικά. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλύονται οι εξωτερικότητες του κλάδου των μεταφορών και οι επιπτώσεις της οδικής κυκλοφορίας στο φυσικό περιβάλλον, με έμφαση στην παραγωγή αερίων εκπομπών. Παρουσιάζονται τα βιώσιμα συστήματα μεταφορών και η Ευρωπαϊκή πραγματικότητα, γίνεται ανασκόπηση των θεσπισμένων Ευρωπαϊκών πολιτικών για τις ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject of this dissertation is the investigation of the environmental impact in relation to the traffic characteristics and the objective the development of speed-flow correlation models within interrupted traffic flow conditions for the dynamic assessment of air pollution. Speed-flow correlation models are developed based on empirical data from interrupted traffic flow conditions, a situation that is almost the norm of urban traffic. In addition, a traffic data collection methodology is developed, that has a dynamic character and is not locally limited. The main features of atmospheric pollution and its consequences are presented, while externalities on the transport sector and the impact of road traffic on the natural environment are analyzed, with emphasis on the production of pollutant emissions. In addition, the sustainable transport systems and the European reality are presented, reviewing the established European policies on transport, climate change and vehicle technology ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40336
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40336
ND
40336
Εναλλακτικός τίτλος
Development of speed – flow correlation models within interrupted traffic flow conditions for the dynamic assessment of air pollution
Συγγραφέας
Τσακαλίδης, Αναστάσιος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Βούγιας Σπυρίδων
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Κεχαγιά Φωτεινή
Ηλιού Νικόλαος
Σαμαράς Ζήσης
Πολίτης Ιωάννης
Μπάσμπας Σωκράτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Κυκλοφορία; Υπόδειγμα συσχέτισης; Εκπομπές κυκλοφορίας; Διακοπτόμενη ροή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2, xxxii, 234 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)