Αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών και υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου

Περίληψη

Τα συστήματα και οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αρκετά πολύπλοκα. Αποτελούνται από πολλά υποσυστήματα και μπορούν να λειτουργήσουν με βάση διαφορετικές παραμέτρους που επηρεάζουν την συνολική τους απόδοση. Οι παράμετροι αυτοί αποτελούνται από το υλικό (δικτυακή υποδομή, σύνθεση εξυπηρετητών κλπ.) αλλά και το λογισμικό (λειτουργικό σύστημα, λογισμικό εξυπηρετητή Παγκόσμιου Ιστού, λογισμικό εφαρμογών κλπ.) και ιδίως το λογισμικό και το περιβάλλον που χρησιμοποιεί ο χρήστης. Ως εκ τούτου τα συστήματα αυτά είναι εξαιρετικά απαιτητικά ως προς την ικανοποίηση των χρηστών, δεδομένου ότι το εύρος των απαιτήσεων των χρηστών είναι μεγάλο, ενώ η μη ικανοποίηση των αναγκών τους οδηγεί στην απόρριψη του συστήματος. Η ποιοτική αξιολόγηση τέτοιων συστημάτων παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες. Ένα σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει ένα σύνολο από υπηρεσίες που χρησιμοποιούν ετερόκλητες υπηρεσίες που με τη σειρά τους μπορούν να αξιολογηθούν μέσω πολλών διαφορετικών παραμέτρων. Οι υπάρχου ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Systems and e-commerce applications are quite complex. They consist of several sub-systems and may operate on the basis of different parameters that affect their overall performance. These parameters are related to hardware (network infrastructure, servers’ technical characteristics etc.) and software (operating system, Web server software, application software, etc.). In particular, the software environment in which the user is exposed to is very important. For this reason, these systems are extremely demanding in terms of user satisfaction. There is a wide range of users’ requirements and their dissatisfaction may lead to the rejection of the system. The qualitative evaluation of such systems bears several difficulties. An electronic commerce system provides a set of services that also utilize other services which can be evaluated by different parameters. The existing assessment methodologies try to respond to the later, but have several shortcomings. The existing research in the fie ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39128
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39128
ND
39128
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of web applications and e-services in e-commerce context
Συγγραφέας
Παπαϊωάννου, Ευγενία του Γεώργιος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Πληροφορίας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Χρήστος
Μανίτσαρης Αθανάσιος
Μοσχίδης Οδυσσέας
Μάνθου Βασιλική
Στειακάκης Μανώλης
Πρωτόγερος Νικόλαος
Βλαχοπούλου Μάρω
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Πολυμεσικές υπηρεσίες; Ποιότητα εμπειρίας; Προσδοκίες και αντιληπτή ποιότητα; Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
289 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)