Διεπιχειρησιακές ηλεκτρονικές αγορές: διερεύνηση των παραγόντων επίδρασης στο βαθμό χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών

Περίληψη

Στην αυγή της τρίτης χιλιετίας, το εντόνως ανταγωνιστικό και άκρως διεθνοποιημένο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον επιτάσσει τη χρήση εφαρμογών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, αφενός, για την ανάπτυξη και, αφετέρου, για τη διατήρηση οποιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας, ανεξαρτήτως τάξης μεγέθους και βιομηχανικού κλάδου επικέντρωσης. Παράλληλα, οι αναγκαίες και θεμελιώδεις διαφοροποιήσεις, οι οποίες παρατηρούνται στον τρόπο διενέργειας των εμπορικών διαδικασιών, ως απόρροια της καθολικής διείσδυσης και της ραγδαίας ανάπτυξης του διαδικτύου και των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επέφεραν τη δημιουργία νέων και ιδιαιτέρως καινοτόμων ηλεκτρονικών επιχειρηματικών μοντέλων. Βάσει αυτών των διαπιστώσεων, η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην εξέταση, από επιχειρησιακής σκοπιάς (business-oriented approach), ενός εκ των κυριότερων επιτευγμάτων που προήλθαν από τη γενικευμένη υιοθέτηση του διαδικτύου ως μέσου για την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, του ηλεκτρονικού επιχειρηματ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

At the dawn of the 3rd millennium, the highly competitive and internationalized business environment dictates the use of electronic applications for the development at first, as well as, the continuation of any business activity regardless of its size and industrial sector focus. Besides, the fundamental and indispensable changes that take place in commercial procedures, due to the global penetration and sharp growth of Internet and ICT, bring about the creation of new and extremely innovative e-business models. Taking into consideration the aforementioned ascertainments, this PhD thesis focuses on the business-oriented investigation of B2B e-Marketplaces. These e-business models work as intermediaries by allowing multiple buyers and suppliers to meet on an electronic platform that rests on the Internet infrastructure in order to exchange information about products/services, conduct transactions online and adhere to other value-added e-services constituting an increasingly important ap ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28390
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28390
ND
28390
Εναλλακτικός τίτλος
Business to business e-marketplaces: Investigating the factors that affect their e-services level of use
Συγγραφέας
Σαπρίκης, Ευάγγελος (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βλαχοπούλου Μάρω
Μάνθου Βίκυ
Γεωργιάδης Χρήστος
Πρωτόγερος Νικόλαος
Στειακάκης Εμμανουήλ
Ματσατσίνης Νικόλαος
Γιαγδής Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διεπιχειρησιακές ηλεκτρονικές αγορές; Βαθμός χρήσης; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Ηλεκτρονικές υπηρεσίες; Ηλεκτρονικό επιχειρείν; Στάδιο μετά την υιοθέτηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 327 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)