Μελέτη σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στη διδασκαλία του ηλεκτρισμού

Περίληψη

Το αντικείμενο της διατριβής αφορά τη μελέτη σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στη διδασκαλία του ηλεκτρισμού και των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, επιστημονική περιοχή, στην οποία αναπτύσσεται η παρούσα διατριβή, που εστιάζει το ενδιαφέρον της στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με έμφαση στη Λυκειακή βαθμίδα (Γενική και Επαγγελματική), περιοχή με λίγα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με το αντικείμενο της έρευνάς της. Ακολουθώντας τις ιδιαίτερες ανάγκες, τις προτιμήσεις και τους τρόπους μάθησης των μαθητών και βασισμένοι στα χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες της συγκεκριμένης μαθητικής ομάδας, η παρούσα διατριβή παρουσιάζει την σημασία της εξατομικευμένης διδασκαλίας αλλά και των συνεργατικών μεθόδων και διδακτικών προσεγγίσεων, οι οποίες προωθούν την δημιουργικότητα των μαθητών, βελτιώνουν την εννοιολογική κατανόηση και ενισχύουν την μάθηση με την βοήθεια σύγχρονων διδακτικών μοντέλων και εργαλείων (πραγματικά πειράματα, εικονικά πειράματα, εκπαιδευτικά λογισμικά, ιδιοκατασκευές, δημιουργία μοντέλων ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis concerns the use of contemporary instructional practices in the teaching of electricity and electric circuits, aiming at the rather under researched area of Secondary Education, ,placing emphasis on Upper Secondary Education (General and Vocational). Focusing on learners’ learning needs, preferences and learning styles and based on the particular type of School learners and their dexterities, the present thesis demonstrates the importance of specialized learning together with cooperative instructional methods, which enhance learner creativity, improve understanding and promote learning with the help of contemporary instructional models and tools (real experiments, virtual experiments, educational software, hands-on experiments, experiments with learners’ models). Based on socio-cultural constructive type learning theories, which emphasize on the importance of learners’ prior knowledge, whose learning occurs within a socio-interactive context, as well as on inquiry- ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38811
ND
38811
Εναλλακτικός τίτλος
The study of contemporary instructive approaches in teaching electricity concepts
Συγγραφέας
Τσιχουρίδης, Χαρίλαος (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Βαβουγυιός Διονύσιος
Καλκάνης Γεώργιος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Κώτσης Κων/νος
Ιωαννίδης Γεώργιος
Πολάτογλου Χαρίτωνας
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φυσικές επιστήμες; Ηλεκτρισμός; Διδακτικές προσεγγίσεις; Πειράματα; Τ.Π.Ε.; Εκπαιδευτικό λογισμικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2τ. ( 509; 132 σ.), εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)