Μελέτη και ανάλυση της εξ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης στη Φυσική με πραγματικά πειράματα

Περίληψη

Σκοπός της διατριβής ήταν η ανάπτυξη και εφαρμογή στην εκπαιδευτική διαδικασία πραγματικών πειραμάτων από απόσταση. Αρχικά, και αφού προηγήθηκε, η μελέτη της σχετικής διεθνούς βιβλιογραφίας, υλοποιήθηκαν δέκα πειράματα από απόσταση. Στη συνέχεια ένας αριθμός από τα παραπάνω πειράματα εφαρμόστηκαν στην πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια – τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και σε εκπαιδευτικούς κατά περίπτωση. Στη συνέχεια, και από την εφαρμογή που προαναφέρθηκε, εξάγαμε συμπεράσματα αφενός για την επίτευξη των διδακτικών στόχων που θέσαμε και αφετέρου για την αποδοχή των πραγματικών πειραμάτων από απόσταση από την εκπαιδευτική κοινότητα. Επιπλέον, και μελετώντας τα εργαλεία που είχαμε στη διάθεσή μας, μπορέσαμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αφορούν στις μέρες και στις συσκευές που χρησιμοποίησαν οι διάφοροι χρήστες ανά τον κόσμο, ώστε να διενεργήσουν κάποιες από τις εργαστηριακές ασκήσεις που υλοποιήσαμε.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present thesis was the development and application to the educational process of real experiments from a distance (remote experiments). Initially, and following the study of the relevant international literature, ten experiments were constructed. Then, a number of the above experiments were applied to primary – secondary – tertiary education as well as to teachers on a case by case basis. Furthermore, from the above-mentioned application, several conclusions were extracted such as the achievement of the educational objectives we had set and the acceptance of remote experiments from the educational community. In addition, and by analyzing the pertinent data that were collected by the tools at our disposal, we were able to draw useful conclusions about the days and the devices used by various users around the world to carry out specific laboratory exercises that we had constructed.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43731
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43731
ND
43731
Εναλλακτικός τίτλος
Study and analysis of laboratory education in Physics with remote experiments
Συγγραφέας
Δίντσιος, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικής
Εξεταστική επιτροπή
Πολάτογλου Χαρίτων
Βαλασιάδης Οδυσσέας
Τζαμαρίας Σπυρίδων
Χατζηκρανιώτης Ευριπίδης
Βαβουγυός Διονύσιος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Πλακίτση Αικατερίνη
Σέρογλου Φανή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πειράματα από απόσταση; Πειράματα και διδακτική; Διδακτική της φυσικής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
409 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)