Περιβαλλοντική εκπαίδευση παιδιών με δυσλεξία μέσω ασύρματων συσκευών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά τη Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών, δηλαδή τη δυνατότητα τωνμαθητών να έχουν πρόσβαση σε πόρους μάθησης ενώ βρίσκονται σε κίνηση, και τα οφέλη πουαποφέρει η ενσωμάτωσή της στην διδασκαλία των μαθητών με δυσλεξία σε θέματα τηςπεριβαλλοντικής εκπαίδευσης.Η έρευνα που σχεδιάστηκε υλοποιήθηκε σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και περιελάμβανεεκπαιδευτικές δραστηριότητες για την μελέτη του φυσικού περιβάλλοντος ενός αστικού πάρκου.Προκειμένου να διαπιστώσουμε αν προκύπτουν οφέλη για τους μαθητές με δυσλεξία από τη χρήσητων κινητών συσκευών κατά την μαθησιακή διαδικασία, έγινε σύγκριση της μεταβολής στις γνώσεις καιστις στάσεις των μαθητών πριν και μετά την εκπαιδευτική παρέμβαση, αλλά και σύγκριση με άλλεςομάδες δυσλεκτικών ή τυπικών μαθητών που ακολούθησαν "παραδοσιακές" μεθόδους μάθησης.Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι δραστηριότητες υπήρξαν αποτελεσματικές και οι μαθητές με δυσλεξίαπαρουσίασαν τις μεγαλύτερες και θετικότερες μεταβολές στις απαντήσεις τους, ιδια ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study is referred to the introduction of young children in history and to the relationship between historical education and early childhood education. In contemporary international curriculums from the early childhood education we can find many references from the historical past. It seems that the institutional forms of early education, part of which are the curriculums, recognize the significance of the historical education. In their proposals, the contemporary curriculums include elements about the history and they are accompanied by guides from the teachers. In some cases, these are focused in historical education. The references in the curriculums about history in the early childhood education and their proposals about the contact of the young children with the historical past provide the directions from the application of integrated lessons plans oriented in history. In the present research, these approaches are recorded and presented after the study of the Greek and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37200
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37200
ND
37200
Εναλλακτικός τίτλος
Environmental education for children with dyslexia through mobile devices
Συγγραφέας
Καραματσούκη, Αγγελική του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευόπουλος Στέφανος
Παντελιάδου Σουζάνα
Βαβουγυιός Διονύσης
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
Πολίτης Παναγιώτης
Κόλλιας Βασίλης
Νικολαραϊζη Μάγδα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Δυσλεξία; Μάθηση μέσω κινητών συσκευών; Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Μάθηση μέσω ασυρμάτων συσκευών; Φορητή μάθηση; Δυσλεξία και ΤΠΕ; ΤΠΕ και περιβαλλοντική εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
226 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)