Διαφυλική διαφοροποίηση και γνωστικές δεξιότητες σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά την εγκεφαλική δραστηριότητα ανδρών και γυναικών ίδιας ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου που δεν παρουσιάζουν οργανικές ή ψυχικές διαταραχές κατά τη διάρκεια αλληλεπίδρασής τους με τρία πανομοιότυπα ως προς το περιεχόμενο περιβάλλοντα. Πρόκειται για οπτικά ερεθίσματα οικείου περιεχομένου που διαφέρουν ως προς τη φύση τους και μόνο καθώς το ένα είναι πραγματικό περιβάλλον ενώ τα άλλα δύο είναι ψηφιακά και πρόκειται για απομιμήσεις του πραγματικού περιβάλλοντος με τη διαφορά ότι το ένα είναι δύο διαστάσεων (δισδιάστατο ΕΠ) και το άλλο τριών (τρισδιάστατο ΕΠ).Στόχος της μελέτης αυτής είναι να εντοπιστούν μέσω των ΗΕΓ σημάτων των συμμετεχόντων οι γνωστικές διεργασίες που χρησιμοποιούν κατά την γνωστική επεξεργασία των ερεθισμάτων προκειμένου να εντοπιστούν πιθανές διαφορές αλλά και ομοιότητες τόσο μεταξύ των διαφόρων ερεθισμάτων χωριστά για κάθε φύλο όσο και μεταξύ των δύο φύλων σε κάθε μορφής ερέθισμα.Από την εκπόνηση της παρούσας διατριβής και πιο συγκεκριμένα από ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis studies the cerebral activity of men and women of same age and educative level who does not present organic or mental disturbances at their duration of interaction with three environments same in their contain but different in their technical features. The stimuli are optical with familiar content that differ as for their nature and only while the one are a real environment while the other two are digital. One of them is two dimensional (two dimensional virtual environment) and the other a three dimensional (three-dimensional virtual environment).The aim of this study is to locate, via the ΕEG signals of participants, the cognitive activities that they use at the cognitive treatment of stimuli in order to detect differences or similarities between the various stimuli separately for each sex and also between the two sexes in each stimulus.By the development of the present thesis, by the bibliographic review and by the comparison and interpretation of results the pi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37091
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37091
ND
37091
Εναλλακτικός τίτλος
Sexual differentiation and cognitive abilities in educational virtual environments
Συγγραφέας
Πριοβόλου, Χρυσή (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Κονιτσιώτης Σπυρίδων
Εμβαλωτής Αναστάσιος
Μαυρίδης Δημήτριος
Πιντέλας Παναγιώτης
Τζιμογιάννης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εικονικά περιβάλλοντα; Γνωστικές δεξιότητες; Διαφυλικές διαφορές; Ηλεκτροεγκεφαλογραφία (ΗΕΓ)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
461 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)