Αναλυτική και πειραματική διερεύνηση επί της αντισεισμικής μηχανικής απόδοσης ενός προτεινομένου νέου τύπου ακροβάθρου με ιδιότητες ανάσχεσης των σεισμικών μετακινήσεων του φορέα της γέφυρας

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας Διατριβής αποτελεί η αναλυτική και πειραματικήδιερεύνηση επί της αντισεισμικής μηχανικής απόδοσης ενός καινοτόμου μηχανισμούανασχέσεως των σεισμικών μετακινήσεων του φορέα των γεφυρών. Ο μηχανισμόςαυτός συνίσταται από τοιχώματα, τα οποία λειτουργούν ως σεισμικοί ανασχετήρεςεγκατεστημένοι στα ακρόβαθρα και προσανατολισμένοι εγκαρσίως ως προς τονάξονα της γέφυρας. Τα τοιχώματα αυτά βρίσκονται εντός κιβωτίου, το οποίουποκαθιστά τους καθιερωμένους τοίχους αντεπιστροφής, μέσω του οποίουεπιτυγχάνεται η αντιστήριξη και ο διαχωρισμός του μεταβατικού επιχώματος από τουπόλοιπο σύστημα. Κατά συνέπεια, οι ασκούμενες στα τοιχώματα του κιβωτίουωθήσεις των γαιών δεν επηρεάζουν τη σεισμική απόκριση του συστήματος, ωστόσοπρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον έλεγχο ευστάθειας του ακροβάθρου. Με τοπροτεινόμενο σύστημα η γέφυρα απαλλάσσεται από τους εσωτερικούς της αρμούςενώ, οι ακραίοι αρμοί, οι οποίοι είναι λειτουργικού και όχι αντισεισμικού εύρους,μεταφέρονται μέσω επεκτάσεων τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study is the analytical and experimental investigation on the seismicefficiency of an innovative restraining system. This system consists of transverselydirected R/C walls, which behave as seismic stoppers. The aforementioned wallsconstitute part of the abutment and they are transversely directed to thelongitudinal direction of the bridge. The walls are constructed in a concrete boxshapedsubstructure, which replaces the conventional wing-walls and retains thebackfill material. Therefore, the earth pressures affect only the stability of theconcrete box-shaped substructure and the abutment’s foundation, and not theearthquake resistance of the restraining walls. The expansion joint, which exists inconventional abutments, is eliminated, while only a road joint is preserved betweenthe continuity slab and the road surface, constructed on a sliding body. The designof the proposed system follows the capacity design provisions which ensure theavoidance of the early failure of it ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36474
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36474
ND
36474
Εναλλακτικός τίτλος
Analytical and experimental investigation on the seismic efficiency of a new type of abutment for limiting the seismic movements of the bridge deck
Συγγραφέας
Τέγου, Σεβαστή (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Κατασκευών Οπλισμένου Σκυροδέματος και Φέρουσας Τοιχοποιΐας
Εξεταστική επιτροπή
Τέγος Ιωάννης
Στυλιανίδης Κοσμάς-Αθανάσιος
Ιγνατάκης Χρήστος
Πανοσκάλτσης Βασίλειος
Μωρέττη Μαρίνα
Θερμού Γεωργία
Σαλονικιός Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Γέφυρες; Ακροβάθρο; Λειτουργικότητα; Σεισμός; Τοιχώματα οπλισμένου σκυροδέματος; Επέκταση πλάκας καταστρώματος; Πλαστιμότητα; Μετακίνηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xliv, 371 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)