Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος για την ανάπτυξη ολυμπιακών αξιών στη φυσική αγωγή

Περίληψη

ΠερίληψηΣκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η δημιουργία, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παρεμβατικού προγράμματος στο μάθημα της φυσικής αγωγής σε μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ δημοτικού με στόχο την ανάπτυξη γνώσεων και στάσεων ως προςτις Ολυμπιακές Αξίες. Ειδικότερα το παρεμβατικό πρόγραμμα εστίασε: α) στο τίμιο παιχνίδι, β) την προσπάθεια για το καλύτερο, γ) τις υγιεινές συμπεριφορές και δ) τις γνώσεις και στάσεις των μαθητών ως προς τις Ολυμπιακές Αξίες. Έγινε αρχική μέτρηση στις αρχές του σχολικού έτους στο συνολικό δείγμα των μαθητών/τριών (165) που από αυτούς οι 119 αποτέλεσαν την ομάδα ελέγχου και οι 46 την πειραματική ομάδα. Το παρεμβατικό πρόγραμμα περιελάμβανε 25 μαθήματα στη διάρκεια 6 μηνών. Για τη μέτρηση χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα έγκυρα και αξιόπιστα ερωτηματολόγια. Οι μεταβλητές μετρήθηκαν σε τρεις επαναλαμβανόμενες μετρήσεις.Πριν την παρέμβαση, μετά την παρέμβαση και τρεις μήνες μετά το τέλος της παρέμβασης. Οι μεταβλητές που αξιολογήθηκαν ήταν: Α. Γνώσεις και Στάσεις των μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AbstractThe purpose of the present study is the creation, implementation and evaluation of αn intervention programme as part of the Physical Education lesson in the sixth year of junior school. In particular the programme has the dual aim of cultivating knowledge about the Olympic Movement and developing attitudes towards Olympic Values. The intervention programme focused on a) fair play b) do your best c) healthy attitudes and d) knowledge and attitudes towards the Olympic Values. The sample consisted of 165 pupils; a control group of 119 and an experimental group of 46. The InterventionProgramme comprised 25 lessons over 6 months. For the assessments four valid and reliable questionnaires were used. Changes were measured by three repeated assessments: before the beginning of programme; at its end and three months after it finished. The changes that were assessed were in the following areas: A. Knowledge and attitudes towards the Olympic Movement and the Olympic Values B. Fair play re ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36147
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36147
ND
36147
Εναλλακτικός τίτλος
Implementation of the intervention program for developing the olympic values through physical education
Συγγραφέας
Λιούμπη, Παρασκευή (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Κουλούρη Χριστίνα
Κατσής Αθανάσιος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Διγγελίδης Νικόλαος
Χασάνδρα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική αγωγή; Ολυμπιακές αξίες; Στάσεις; Τίμιο παιχνίδι; Επίτευξη στόχων; Υγιεινές συμπεριφορές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
534 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)