Ενδομοριακοί και διαμοριακοί δεσμοί: ιεραρχίες μάθησης στη βιβλιογραφία της γενικής χημείας και στην προσέγγιση των καταστάσεων της ύλης (SOMA): αξιολόγηση των ερωτήσεων των αντίστοιχων κεφαλαίων

Περίληψη

Στόχος; Στόχος της διατριβής ήταν αρχικά να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος παρουσίασης των χημικών δεσμών από πανεπιστημιακά βιβλία Γενικής Χημείας αλλά και εγχειρίδια Χημείας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στη συνέχεια να παρουσιαστεί ο τρόπος σύνδεσης της γνώσης σε βιβλία Χημείας και οι δομές οργάνωσης της γνώσης που χρησιμοποιούνται. Έπειτα να καταγράψει σε τι βαθμό οι ερωτήσεις των πανεπιστημιακών εγχειριδίων Γενικής Χημείας, αξιολογούν διάφορα είδη γνώσεων και δεξιοτήτων συμπεριλαμβανομένης και της μεταγνώσης, ποιες νοητικές διεργασίες πρέπει να ακολουθήσει ο φοιτητής έτσι ώστε να απαντήσει και να συγκρίνει τα βιβλία αυτά ως προς τα είδη των ερωτήσεών τους και τον σκοπό που επιτυγχάνουν. Τέλος πραγματοποιήθηκε έρευνα και διδακτική παρέμβαση με σκοπό τον εντοπισμό δυσκολιών κατανόησης των μαθητών και φοιτητών στο κεφάλαιο του χημικού δεσμού. Μέθοδος;Στο πρώτο στάδιο η αξιολόγηση περιελάμβανε τα παρακάτω στάδια: α. Περιγραφή και μελέτη του τρόπου παρουσίασης του Χημικού δεσμού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Target:The aim of the study was initially recorded and studied the way of presenting the chemical bonds of university books General Chemistry and Chemistry textbooks of secondary education . Then show how to connect knowledge in chemistry books and organization structures of knowledge used.Then record how far questions of university textbook General Chemistry , evaluate different kinds of knowledge and skills including metacognition , what mental processes should follow the student in order to respond and to compare these books as to what their questions and the purpose of achieving . Finally realized research and teaching intervention to identify students' comprehension difficulties and students in the capital of the chemical bond.Method:In the first stage of the evaluation included the following steps: a. Description and study of the presentation of chemical bonds for each book individually and b. Overall comparison of all books together , for the presentation of specific features. A ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36093
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36093
ND
36093
Εναλλακτικός τίτλος
Intra- and Inter-Molecular Bonding: learning hierarchies in the literature of general chemistry and in the States-Of-Matter Approach (SOMA): question evaluation
Συγγραφέας
Παππά, Ελένη (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Φυσικοχημείας
Εξεταστική επιτροπή
Τσαπαρλής Γεώργιος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Μελισσάς Βασίλειος
Γαρούφης Αχιλλέας
Πλακίτση Αικατερίνη
Μαλανδρίνος Γεράσιμος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Χημικοί δεσμοί; Χημεία; Ομοιοπολικός δεσμός; Ιοντικός δεσμός; Πολικότητα; Ηλεκτροαρνητικότητα; Δυνάμεις Coulomb; Ηλεκτρόνια σθένους; Δομές Lewis
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
455 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)