Ψηφιακά διαδραστικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην ψυχική κατάσταση ατόμων με σχιζοφρένεια

Περίληψη

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), έχουν διεισδύσει σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Τα σύγχρονα ψηφιακά παιχνίδια που απαιτούν κίνηση και σωματική άσκηση από τα άτομα ονομάζονται exergames. Ο τρόπος ζωής και οι συνήθειες των ατόμων με σχιζοφρένεια έχουν σαν συνέπεια την εμφάνιση πολλαπλών χρόνιων ασθενειών. Ένα μεγάλο ποσοστό αυτών είναι καπνιστές, δε συμμετέχουν σε προγράμματα άσκησης και ακολουθούν διατροφή με υψηλά λιπαρά. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την επίδραση ενός ψηφιακού διαδραστικού παιχνιδιού στα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά, στην ψυχική κατάσταση και στη διάθεση των ατόμων με σχιζοφρένεια. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 8 άτομα με σχιζοφρένεια, ηλικίας από 35 έως 63 ετών. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το ψηφιακό διαδραστικό παιχνίδι που λειτουργεί στη συσκευή του Nintendo Wii. Η συχνότητα ενασχόλησης με το ψηφιακό διαδραστικό παιχνίδι ήταν 3 φορές/εβδομάδα και η διάρκεια ενασχόλησης 45 λεπτά. Πραγματοποιήθηκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Information and Communication Technologies (ICT) have permeated in all areas of human activity. The most contemporary digital games that require movement and physical exercise from individuals are called exergames. The way of life and the habits of people with schizophrenia have as a result the appearance of multiple chronic diseases. Additionally a large amount of them are heavy smokers, abstain from exercise programs, their diets are usually rich in fat. The purpose of the present study was to investigate the effect of a digital interactive game on the anthropometrical characteristics and on mental and emotional state in people with schizophrenia. The sample of the study was 8 people with schizophrenia, aged 35 to 63 years old. The digital interactive game that operates in Nintendo Wii device was used for this purpose. The involvement with the digital interactive game was 3 times per week and the participants played for 45 minutes during each session. Body weight and height were meas ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35758
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35758
ND
35758
Εναλλακτικός τίτλος
Digital interactive games and their effect on mental state in people with schizophrenia
Συγγραφέας
Πάτση, Χαρίκλεια (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Αντωνίου Παναγιώτης
Μπάτσιου Σοφία
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Κώστα Γεώργιος
Μιχαλοπούλου Μαρία
Αναστασόπουλος Γεώργιος
Βερναδάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Άσκηση; Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ); Ψυχικές ασθένειες; Διάθεση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 152 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)