Το παράλληλο πρόγραμμα σπουδών στο μάθημα της πληροφορικής και οι επικρατούσες αντιλήψεις στη σχολική κοινότητα
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή μελετά τις λειτουργίες του Παράλληλου Προγράμματος Σπουδών μέσα από την εφαρμογή στη πράξη του μαθήματος της Πληροφορικής και των ΤΠΕ στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, τη σχολική περίοδο 2011-2012. Εξετάζει κατά πόσο το μάθημα της Πληροφορικής και των ΤΠΕ συμβάλλει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την κατανόηση και ωφέλιμη χρήση του Η/Υ και του Διαδικτύου. Το δείγμα αποτελείται από τρεις αντιπροσωπευτικές σχολικές μονάδες όπου μέσα από αδόμητες συνεντεύξεις (καθηγητών πληροφορικής, διευθυντών, μαθητών και γονέων) και αβίαστη παρατήρηση του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος φανερώνεται το τι πραγματικά μαθαίνουν οι μαθητές στα ελληνικά σχολεία.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The main purpose of this study is to investigate the functions of Hidden Curriculum on the relationship between culture of schooling and Internet usage. This study explores the Hidden curriculum theory and practice and its relation to Information and Communications Technologies courses in Secondary Education. The sample is taken from three secondary schools of Piraeus during a school year (from September 23, 2011 until June 30, 2012). Classroom observation, interviews of students, teachers, principals, and parents, and assessment of curriculum and other materials in each classroom were used to collect evidence.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.79 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.