Πολιτικές τουριστικής ανάπτυξης - μαρκετινγκ: διοίκηση και νέες τεχνολογίες: εφαρμογή στο νομό Αρκαδίας

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη διερευνά την διείσδυση της τεχνολογίας και τις σχέσεις μεταξύ των τουριστικών καναλιών διανομής που χρησιμοποιούν οι τουρίστες για την αναζήτηση των πληροφοριών τους σχετικά με το ταξίδι τους, με το ψυχογραφικό τους προφίλ, δηλαδή με τον βαθμό που αναζητούν έναν νέο προορισμό ή κάτι γνωστό και οικείο, μέσα στο πλαίσιο του ενδιαφέροντός τους για γενικές και ειδικές μορφές τουρισμού. Η ανάλυση των σχέσεων και των ερωτημάτων που προκύπτουν από τις παραπάνω συσχετίσεις, θα βοηθήσει στην εφαρμογή επιλογών συγκεκριμένων μεθόδων marketing που θα έχουν στόχο την αποτελεσματική ανάδειξη του τουριστικού προορισμού, καθώς θα γνωρίζουμε ποιό είναι το προφίλ του τουρίστα που επισκέπτεται τον τουριστικό προορισμό, ποια τουριστικά κανάλια διανομής και πληροφόρησης χρησιμοποιεί και ποιο συγκεκριμένο είδος τουρισμού έχει την τάση να χρησιμοποιεί περισσότερο.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Tourism destination organizations and individual businesses often find themselves making decisions concerning their tourism marketing management policy, without having a full understanding of how the distribution channel operators perceive and react to these strategic actions. This thesis proposes that if the proper distribution channels are developed, they can go a long way towards determining the patterns of destination use, penetrating target markets, and creating economic impact, as it is important to have an awareness of, and access to, effective distribution intermediaries. The specific objectives of this study were to compare the importance that international and domestic tourists attribute to various forms of information, both at tourism destinations and in the pre-trip context, and to carry out an analysis of their information sourcing behaviour, based on internal and external information sources, including the use of the Internet. Furthermore, as advances in electronic-based ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35268
ND
35268
Εναλλακτικός τίτλος
Policies in tourism development and marketing management, using new technologies
Συγγραφέας
Κατσώνη, Βασιλική του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Βενετσανοπούλου Μαρία
Λύτρας Περικλής
Οικονομίδης Χαράλαμπος
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Τασόπουλος Αναστάσιος
Καραβίτης Νικόλαος
Πετράκος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ-μανατζμεντ; Τουριστικές πολιτικής ανάπτυξης; Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό; Τουριστική καταναλωτική συμπεριφορά; Τουριστική τμηματοποίηση αγοράς; Ειδικές μορφές τουρισμού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
450 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)