ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Περίληψη

ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 1012 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β' ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΠΟ 22 ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΕΝΩ 34 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΥΛΟ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

STUDENTS' EDUCATIONAL AND VOCATIONAL VALUES-ATTITUDES ARE INVESTIGATED, TRADITIONAL AND MODERN, BASED ON A SYSTEMIC APPROACH OF THE EDUCATIONAL SYSTEM IN GREECE. A QUESTIONNAIRE WAS COMPLETED BY 1012 STUDENTS, WHO ATTENDED AT THE SECOND GRADE OF A GENERAL OR A TECHNICAL-VOCATIONAL LYCEUM. THE WHOLE NUMBER OFLYCEUMS USED FOR THE RESEARCH WAS 22. IN ADDITION, 34 STUDENTS TOOK PART IN APERSONAL STANDARDISED INTERVIEW. THE GENERAL VIEW OF THEIR VALUES-ATTITUDES SEEMS TO BE FLUID AND CONTRASTED, INFLUENCED BY TRADITIONAL COMMUNITY AND CONTEMPORARY SOCIETY BELIEFS. THERE ARE SIGNIFICANT DIFFERENCES BETWEEN STUDENTS' BELIEFS CONCERNING THE INDEPENDENT VARIABLES OF SEX, STUDENTS' PERMANENT RESIDENCE, LYCEUM ORIENTATION, FAMILY FORM, SCHOOL PERFORMANCE AND FAMILY EDUCATIONAL AND SOCIOECONOMIC STATUS.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3519
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3519
ND
3519
Εναλλακτικός τίτλος
STUDENTS' VALUES AND ATTITUDES IN GREECE CONCERNING EDUCATIONAL INSTITUTIONS: EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL DECISIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Συγγραφέας
Γκαρή, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΓΕΩΡΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΛΑΝΤΖΗ-ΑΖΙΖΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΦιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά
Αξία; Εκπαιδευτικές αξίες; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ; Στάση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
474 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)