Υπόδειγμα επιλογής στρατηγικών μάρκετινγκ για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34932
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34932
ND
34932
Συγγραφέας
Τσιάμης, Ιωάννης του Σ.
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τακτικές αποφάσεις μάρκετινγκ; Στρατηγική τιμολόγησης; Τιμολόγηση νεοεισαγόμενων προϊόντων; Περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας; Στρατηγική επικοινωνίας; Στρατηγική διανομής προϊόντων; Στρατηγική προϊόντος; Στρατηγικές αποφάσεις; Αβεβαιότητα; Θεωρητικό εννοιολογικό υπόδειγμα; Λειτουργικοποίηση των μεταβλητών; Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση; Παραγοντοποίηση συνολικής κλίμακας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
256 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)