Ενσωμάτωση γνωστικών θεωριών αιτιολόγησης και απομνημόνευσης σε λογισμικό ευφυών εκπαιδευτικών παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας

Περίληψη

Ο κύριος σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξελίξουμε της τεχνικές μοντελοποίησης μαθητών που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικό λογισμικό. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαστηκε να υλοποιουθούν ένα σετ από διάφορα εργαλεία τα οποία με την σειρά τους αποτέλεσαν την βάση για το περιβάλλον ανάπτυξης και αξιολόγησης. Αυτά τα εργαλεία αποτελούνται από ένα Intelligent Tutoring System (ITS) το οποίο κρύφτηκε κάτω από ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότηταςμε το όνομα VR-Engage και ένα εργαλείο διαχείρισης (authoring tool) αυτής της πλατφόρμας με το όνομα VR-Integate.Μέσα στον VR-Engage ο μαθητής καλείται να εξερευνήσει 4 διαφορετικούς εικονικούς κόσμους στην προσπάθειά του να μαζέψει όλες τις χαμένες σελίδες από το Βιβλίο της Γνώσης. Ο κάθε κόσμος σχετίζεται με κάποιο διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο (Μαθηματικά, Γεωγραφία, Γραμματική και Ορθογραφία). Για να βρει όλες τις σελίδες ο μαθητής πρέπει να περιηγηθεί σε λαβυρίνθους, να αντιμετωπίσει εικονικούς δράκους και να ανοίξει κλειδωμένες πόρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main goal of this thesis was to find a way to enhance the student modeling techniques used by educational software. To accomplish this task a set of necessary tools was created which would provide the base for a test environment and an evaluation platform.These tools included an Intelligent Tutoring System (ITS) masked as a Virtual Reality Game called VR-Engage and an authoring tool for that system called VR-Integate.In VR-Engage the student was asked to explore 4 different virtual worlds in a quest to find the lost pages from the Book of Wisdom (Virvou et al, 2002). Each virtual world is linked to a different knowledge domain (Mathematics, Geography, Grammar and Spelling). In order to accomplish this task the student had to find his/her way out of 4 labyrinths by opening doors guarded by virtual dragons. To open each door the student had to answer a domain-specific question.In the process of creating VR-Engage it became apparent that an easy way was needed to be able to change the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34585
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34585
ND
34585
Εναλλακτικός τίτλος
Incorporating cognitive theories on reasoning and memorization in intelligent virtual reality educational games
Συγγραφέας
Μανός, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Σταμάτιος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βίρβου Μαρία
Τσιχριντζής Γεώργιος
Αλεξανδρής Νικόλαος
Καμέας Αχιλλέας
Μουντρίδου Μαρία
Αλωνιστιώτη Αθανασία
Καμπάση Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακό εκπαιδευτικό λογισμικό; Αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης; Διαδικτυακό εκπαιδευτικό παιχνίδι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
116 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)