Ανάπτυξη διερευνητικών περιβαλλόντων μάθησης

Περίληψη

Σήμερα υπάρχουν πολλά εργαλεία λογισμικού διαθέσιμα για τους μαθητές και για τους εκπαιδευτικούς που μπορούν να υποστηρίξουν διάφορες δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο σχολικό εργαστήριο για τα μαθήματα τέχνης και ιστορίας της τέχνης. Αν και τα περισσότερα περιβάλλοντα σχεδιάστηκαν για ενήλικες, μαθητές λυκείου και σπουδαστές, υπάρχουν ορισμένα παραδείγματα που προσφέρονται για χρήση στις μικρές ηλικίες (K12). Η χρήση ευχάριστων διεπαφών και παιχνιδιών αναγνωρίζεται οτι είναι ένα ισχυρό μέσο εκμάθησης. Ένα σημαντικό μειονέκτημα για τους εκπαιδευτικούς είναι η δημιουργία των σεναρίων των παιχνιδιών και η χρήση των εργαλείων ανάπτυξης εφαρμογών, όπως επίσης και το περιεχόμενο των πολυμέσων για τα οποία πρέπει να αφιερωθεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και ειδικές γνώσεις πληροφορικής και προγραμματισμού. Προκειμένου να μειωθεί ο κόπος δημιουργίας πολυμεσικών εφαρμογών και παιχνιδιών προτείνεται μια προσέγγιση προσαρμοστικού περιβάλλοντος μάθησης που υποστηρίζεται από βάση δεδομένων πο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Currently there are a lot of software tools available for both students and educators to support various laboratory learning activities about Art and Art History courses. Although most of them were designed for adults, high school and University level students, there are fewer examples centralized on preliminary students (K12). Through the use of enjoyable environments for teaching Art courses, the learners’ play is recognised to be a powerful learning medium. One major drawback for educators is the authoring of game scenarios and tools and also the multimedia content that requires a remarkable amount of time and usually special IT knowledge. In order to reduce the multimedia content and game software creation effort, a game-based learning approach is proposed. A digital Art image database is used among with an environment for authoring educational presentations involving games in Art-history and aesthetics education. The main goal of the MAIT project was to study ways to improve the c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22679
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22679
ND
22679
Εναλλακτικός τίτλος
Developing of exloratory learning environments
Συγγραφέας
Παλιόκας, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κέκκερης Γεράσιμος
Μεταξάκη-Κοσιονίδου Χριστίνα
Καράκος Αλέξανδρος
Ταρατόρη Ελένη
Παπαμάρκος Νικόλαος
Καλδούδη Ελένη
Αναστασόπουλος Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικό λογισμικό; Διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης; Εικονική πραγματικότητα; Εικαστική αγωγή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
186 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)