Μουσική αυτοαντίληψη, αυτοεκτίμηση και κοινωνική συμπεριφορά παιδιών σχολικής ηλικίας

Περίληψη

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη βασίζεται σε διαπιστώσεις για τη σημασία της θετικής αυτοεικόνας στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών, καθώς και σε αντιλήψεις για τη συμβολή της μουσικής αγωγής στην καλλιέργεια του συναισθηματικού τομέα, στη διαδικασία για κοινωνική ωρίμανση των παιδιών και στην καλλιέργεια της θετικής κοινωνικής συμπεριφοράς, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική αποδοχή από τα άτομα του περιβάλλοντός τους και ιδιαίτερα από τους συνομηλίκους τους. Ο γενικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση της σχέσης της μουσικής αγωγής με την αυτοεκτίμηση και την κοινωνική συμπεριφορά παιδιών σχολικής ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται το πώς βλέπουν τα ίδια τα παιδιά τις ικανότητές τους γύρω από τη μουσική και πώς αυτή η μουσική τους αυτοαντίληψη σχετίζεται με την αυτοεκτίμησή τους και την κοινωνική τους συμπεριφορά. Επιμέρους λοιπόν στόχοι της έρευνας είναι: α) η ανάλυση και ερμηνεία της σχέσης μεταξύ Μουσικής Αυτοαντίληψης και γενικής Αυτοεκτίμησης μαθητών που ασχολού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study is based on the general consensus about the importance of positive self-image and its contribution to the development of children’s personality. It is also based on the notion about the importance of music education for children’s emotional development and cultivation of positive social behavior, which can lead to social acceptance by their peers. The general aim of the research is the examination of the relationship between music education, self-esteem and social behavior of Music School children. Specifically, Music Self-Concept (children’s view of their musical abilities) is examined in relation to their General Self-Esteem and their Social Behavior. The objectives of this research are: a) the analysis of the relationship between “Music Self-Concept” and “General Self-esteem” of Music School students, b) the analysis of the relationship between “Music self-concept” and “Social Behavior”, “Peer Relations” and “Aggression” of Music School students and c) the explorat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33705
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33705
ND
33705
Εναλλακτικός τίτλος
Music self-concept, self esteem and social behaviour in school-age children
Συγγραφέας
Κολιάδη-Τηλιακού, Ανθούλα (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Φράγκου-Ψυχοπαίδη Ολυμπία
Ζώτος Ίων
Κάβουρας Παύλος
Χρυστοστόμου Σμαράγδα
Γιαννίτσας Νικόλαος
Μαλλιάρας Νικόλαος
Τσέτσος Μάρκος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Μουσική αυτοαντίληψη; Αυτοεκτίμηση; Κοινωνική συμπεριφορά; Μουσικά σχολεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
359 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)