Στρατηγικές αυτο-ρύθμισης κατά τη διδασκαλία και τη μάθηση εκπαιδευτικών και μαθητών δημοτικού στα μαθηματικά και οι σχέσεις τους με παράγοντες κινήτρων και θυμικού

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή είχε ως βασικό στόχο τη διερεύνηση των πεποιθήσεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών δημοτικού σχετικά με την αξιοποίηση στο μάθημα των μαθηματικών στρατηγικών αυτο-ρύθμισης της διδασκαλίας τους αλλά και προαγωγής της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης των μαθητών τους και τις σχέσεις τους με άλλους ενδο-ατομικούς παράγοντες. Διενεργήθηκαν διαφορετικές έρευνες τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές τους. Στην πιλοτική μελέτη, κεντρικός στόχος ήταν η ανάπτυξη και ο έλεγχος της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας δύοερωτηματολογίων για εκπαιδευτικούς που κατασκευάστηκαν για να διερευνηθεί η χρήση μεταγνωστικών στρατηγικών και στρατηγικών αυτο-ρύθμισης στο πλαίσιο της διδασκαλίας των μαθηματικών. Η εγκυρότητα και η αξιοπιστία των ερωτηματολογίων αποδείχθηκε ικανοποιητική. Στην κυρίως έρευνα, κύριος στόχος ήταν η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των εξεταζόμενων εννοιών τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και σε μαθητές. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι αναφορές τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aimed at investigating the beliefs of Greek primary teachers concerning the exploitation in the course of mathematics of strategies for selfregulation of their teaching and for enhancement of their students’ self-regulated learning. Moreover, another aim was to investigate separately in teachers and students the relationships of the reported use of strategies for self-regulation ofteaching and learning with other personal factors such as self-efficacy, goal orientation, value of mathematics and enjoyment from mathematics. In pilot study validity and reliability indices of the questionnaires developed to assess the reported use of metacognitive and self-regulatory strategies in teaching and learning were satisfactory. In main study, the main objective was to investigate the relationships between the concepts under consideration separately for teachers and students. Theresults showed that the reports of both teachers and students for frequent use selfregulatory strategies in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/32417
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32417
ND
32417
Συγγραφέας
Χατζησταματίου, Μαρίζα (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Δερμιτζάκη Ειρήνη
Κωσταρίδου - Ευκλείδη Αναστασία
Λεονταρή Αγγελική
Καραπέτσας Αργύρης
Ανδρέου Ελένη
Σταθοπούλου - Βασιλονικολού Χαρά
Παπαντωνίου Γεωργία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικοί; Μαθηματικά; Κίνητρα στην εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
326 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)