Η ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τα συναισθήματά τους: μια αναστοχαστική/συνεργατική προσέγγιση με χρήση των νέων τεχνολογιών

Περίληψη

Αυτή η διατριβή έχει ως στόχο, πρώτα, να εξετάσει τις απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως προς τις αποτελεσματικότερες προσεγγίσεις της ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης και, δεύτερον, προσπαθεί να ερευνήσει μια εναλλακτική προσέγγιση που θα μπορούσε να υπερνικήσει μερικές από τις αδυναμίες που επισημάνθηκαν στο υπάρχον σύστημα κατάρτισης εκπαιδευτικών όπως αυτές περιγράφονται στη βιβλιογραφία. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει να ερευνήσει αν οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βελτιώσουν τις αναστοχαστικές τους δεξιότητες και να αναπτυχθούν επαγγελματικά όταν λειτουργούν σε συνεργασία με έναν μικρό αριθμό συναδέλφων χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά ημερολόγια όπου περιγράφουν τα μαθήματά τους και τα ανταλλάσουν με σκοπό να μοιραστούν τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους με συναδέλφους τους που εργάζονται σε παρόμοια περιβάλλοντα. Επιπλέον, στοχεύει να μετρήσει την επαγγελματική ανάπτυξή τους και να ερευνήσει το ρόλο των συναισθημάτων των αυτών τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aims, first, to examine Greek primary school EFL teachers’ views regarding a number of issues related to more effective approaches to in-service teacher training and, second strives to explore an alternative approach which could overcome some of the weaknesses spotted in the existing in-service teacher training system as these are described in literature. More specifically, it aims to explore whether teachers can enhance their reflective skills and develop professionally when they work in collaboration with a small number of colleagues in distance mode and exchange electronic diaries describing their lessons. In addition, it attempts to measure their professional development and investigate the role of teachers’ emotions in this framework by identifying their causes and exploring the responses these emotions lead to. Quantitative and qualitative research methods were utilised in this study so as to find answers to the research questions we posed. The data examined stemmed f ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31746
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31746
ND
31746
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher development and emotions: an ICT -based reflective/collaborative approach
Συγγραφέας
Καραγιάννη, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαευθυμίου-Λύτρα Σοφία
Παπακωνσταντίνου Αναστασία
Νικηφορίδου Βασιλική
Μπεζεβέγκης Ηλίας
Ψάλτου-Joycey Αγγελική
Σηφάκις Νικόλαος
Καραβά Ευδοκία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού; Συναισθήματα; Καθηγητές αγγλικής γλώσσας; Ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση; Αναστοχασμός; Ημερολόγιο; Συνεργασία; Νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xv, 365 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)