Διαχείριση σύγχρονων βιβλιοθηκών με εφαρμογή μεθοδολογίας ικανοποίησης του πελάτη και εξόρυξης δεδομένων

Περίληψη

Η αναδιοργάνωση βασικών δομών και υπηρεσιών που παρέχει μια σύγχρονη βιβλιοθήκη στους χρήστες της και η άντληση πληροφοριών, ικανών να βοηθήσουν τους αποφασίζοντες στη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό ζήτημα.Η «Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining)», μπορεί να βοηθήσει σημαντικά σε αυτή την κατεύθυνση, βρίσκοντας και αναλύοντας πλήθος δεδομένων με σκοπό την εξόρυξη χρήσιμης γνώσης από αυτά, η οποία θα δοθεί στον τελικό χρήστη, ο οποίος μπορεί να είναι είτε ένας απλός χρήστης, είτε κάποιος υπεύθυνος διοίκησης μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης.Παράλληλα, η ικανοποίηση των χρηστών, η αξιολόγηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η εύρεση νέων τάσεων και απαιτήσεων, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό θέμα στο στρατηγικό σχεδιασμό μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης. Ο τρόπος μέτρησης της ικανοποίησης, με την εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων, η ανάλυση των αποτελεσμάτων, η εύρεση των δυνατών και αδύνατων σημείων μιας υπηρεσίας και η ανακάλυψη των τάσεων και απαιτήσεων των χρηστών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Reorganization of structures and offered services are two major issues that managers have to take into consideration in order to improve management and services in a modern Library.Last decades, the amount of stored data in automation systems of Libraries has been increased rapidly. This fact makes the analysis of these data extremely difficult and as a consequence, the decision makers face significant difficulties when they have to decide on a specific issue that concerns Library management and strategic planning. “Data Mining” methodologies could help this analysis in many ways as these methodologies could exploit useful information from a large amount of operational data that are stored in automation systems of modern Libraries. Extracted information could help decision makers in order to take useful conclusions that may help to the improvement of all offered services and the efficient and productive management of modern Libraries (e.g. improvement of collection’s material, improvem ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30679
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30679
ND
30679
Εναλλακτικός τίτλος
Management of modern Libraries using a Customer Satisfaction and Data Mining Methodology
Συγγραφέας
Μελετίου, Αριστείδης (Πατρώνυμο: Δημόκριτος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Σκιαδάς Χρήστος
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Ματσατσίνης Νικόλαος
Γρηγορούδης Ευάγγελος
Μουστάκης Βασίλειος
Δούμπος Μιχάλης
Πασιούρας Φώτιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση Βιβλιοθηκών; Εξόρυξη δεδομένων; Ικανοποίηση πελατών; Πολυκριτήρια ανάλυση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
292 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)