Τρούφα: έρευνα αγοράς, δυνατότητες και προοπτικές προώθησής της στην Ελλάδα

Περίληψη

Οι τρούφες είναι εδώδιμες καρποφορίες μιας ομάδας μυκορριζικών μυκήτων με ιδιάζουσα γεύση και άρωμα. Αποτελούν προϊόν δασικής παραγωγής, που συγκαταλέγονται στα εξειδικευμένα και πολυτελή τρόφιμα. Παλαιότερα οι τρούφες ήταν γνωστές μόνον στους κύκλους των Ελλήνων «καλοφαγάδων» που σύχναζαν στα πολυτελή εστιατόρια. Τα τελευταία χρόνια όμως, έχουν γίνει ιδιαίτερα περιζήτητες από πολλούς Έλληνες καταναλωτές. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το ότι η καλλιέργειά της τρούφας αποτελεί μια επικερδή αγροδασοπονική δραστηριότητα δημιούργησαν το κίνητρο για την ανάπτυξη της αγοράς της και στην Ελλάδα. Για την πραγματοποίηση του σκοπού αυτού αρχικά απαιτούνταν η συγκέντρωση ενός πλήθους πληροφοριών που αφορούσαν τα αγοραστικά πρότυπα των καταναλωτών τρούφας. Έτσι, πραγματοποιήθηκε αυτή η διδακτορική διατριβή, σκοπός της οποίας ήταν η παροχή αυτών των πληροφοριών μέσα από την έρευνα της αγοράς της τρούφας στην Ελλάδα, των δυνατοτήτων και προοπτικών για περαιτέρω προώθησή της.Η μεθοδολογία που ακολ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Truffles are edible, hypogeous carpophores with a unique flavour and aroma. Because they are produced by mycorrhizal fungi which live on the roots of forest trees they are considered to be a forest product. Truffles belong to the class of specialty and luxury products and were previously known only in circles of the Greek “gourmets” who frequent exclusive restaurants. Recently, however, truffles have become highly sought after by many Greek consumers. To boost the development of this emerging market which is profitable for agriculture, it was necessary to gather a great deal of information pertaining to consumer behaviour patterns regarding truffles. Therefore, the aim of this thesis was the investigation of the truffle market in Greece, its possibilities and its prospects for further development.A multi-stage methodology was applied which consisted of a combination of qualitative and quantitative procedures. The conceptual framework included the theories of Brand Equity, Consumer Inv ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30387
ND
30387
Εναλλακτικός τίτλος
Truffles: market research, promotions oppurtunities and prospects in Greece
Συγγραφέας
Τσιτσιπάτη, Βάια Ζήσος
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τομέας Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Φυσικών Πόρων. Εργαστήρο Δασικής Οικονομικής
Εξεταστική επιτροπή
Χριστοδούλου Αθανάσιος
Διαμαντής Στέφανος
Μπλιούμης Βάιος
Αλιφραγκής Δημήτριος
Τζίμητρα Ειρήνη
Σταματέλλος Γεώργιος
Τσιτσώνη Θέκλα
Επιστημονικό πεδίο
Γεωργικές Επιστήμες
Γεωργία, Δασοκομία, και Αλιεία
Λέξεις-κλειδιά
Τρούφα; Πολυτελή και εξειδικευμένα δασικά προϊόντα; Αξία προϊόντος; Βαθμός ανάμιξης καταναλωτή; Μίγμα μάρκετινγκ; Στάση και συμπεριφορά καταναλωτή; Τυπολογία καταναλωτών; Δομικό μοντέλο εξισώσεων πρόθεσης αγοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
395 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.