Συμπεριφορά των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων
Περίληψη
Στόχος: Η διερεύνηση και η μέτρηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων. Η δημιουργία προφίλ καταναλωτών. Πρόταση μοντέλου στο οποίο να αναλύεται η σχέση μεταξύ μορφωτικού επιπέδου, ηλικίας, φύλου, εισοδήματος καταναλωτών και χρήση διαδικτύου για αγορές τροφίμων. Μεθοδολογία: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τρεις ομάδες εστίασης συνολικά πενήντα καταναλωτών. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας προήλθε από τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία δύο σταδίων. Συλλέχθηκαν 680 ερωτηματολόγια με προσωπικές συνεντεύξεις. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με μεθόδους της περιγραφικής στατιστικής. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα αξιών του Schwartz και το μοντέλο στάσεων-συμπεριφορών των Eagly και Chaiken, ως βασικό μοντέλο της δομής των στάσεων, για την ανάλυση των στάσεων των καταναλωτών για αγορά τροφίμων μέσου διαδικτύου. Για καλύτερη κατανόηση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων του μοντέλου στάσεων-συμπεριφορών των Eagly και Chaiken ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Target: Expanding and counting of the consumers’ purchasing behaviour concerning food promoting methods. There is a proposed model which analyses the relation, taking into account the educational level, age, sex, income of the consumers’ and the use of the internet in buying products. Methodology: Qualitative and Quantitative research. The qualitative research took place in three focus groups of fifty people. The sample of the quantitative research came of a random selection in two stages. There were 680 questionnaires with personal interviews. The data was analyzed with the methods of descriptive statistics. Moreover the value climax of Schwartz was used, as well as the model of attitude-behaviour of Eagly and Chaiken as a basic model of constructing attitudes for purchasing through the internet. For a better approach and understanding of the results of the model attitude-behaviour of Eagly and Chaiken a series of interpreting tools was used which is the analysis of predicted behavior ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.25 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.