Οι καλλιτεχνικές μορφές ως θεμελιακά στοιχεία της επικοινωνίας και μαθησιακής διαδικασίας στο χώρο του νηπιαγωγείου

Περίληψη

Στο Νηπιαγωγείο, που θεωρείται στις δυτικές κοινωνίες, ως μια σημαντική σχολική βαθμίδα για την εκπαίδευση των παιδιών, η διδασκαλία της γλώσσας αποτελεί βασικό μέρος, και η καλλιέργεια του προφορικού λόγου αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους του αναλυτικού προγράμματος. Η γλωσσική παράλληλα με την οπτική καλλιέργεια, σχηματίζουν τα θεμέλια της παιδαγωγικής κατάρτισης, εφοδιάζοντας τα νεαρά άτομα με ικανότητες και δεξιότητες απαραίτητες για μια πετυχημένη συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα. Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου θεωρείται απαραίτητη για την εκμάθηση του γραπτού λόγου.Στα πλαίσια της θέσης αυτής επιχειρείται η ενίσχυση της γλωσσικής παραγωγής, εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιο των παιδιών μέσα από επικοινωνιακές δραστηριότητες, έτσι όπως αυτές προκύπτουν από την αποκωδικοποίηση των μηνυμάτων που φέρουν τα έργα τέχνης, μετατρέποντας τα σε χώρο παραγωγής νοημάτων και αντιμετωπίζοντας τον δέκτη ως ενεργητικό αναγνώστη των νοημάτων αυτών. Στην προσέγγιση αυτή, περιγραφικά, με ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In kindergarten, considered in western societies as an important stage of child education, the teaching of language is a basic part of education and the cultivation of the oral language is one of the main objectives of the curriculum.Written language, as well as visual development, form the foundation of pedagogical training, youth with skills and dexterities that are necessary for a successful participation in educational programs. The development of the oral language is considered necessary for learning the written language.In the context of this position, it so attempted to strengthen linguistic production, enriching the vocabulary of children through communication activities, which result from decoding the messages that art tries to put forward, converting them into production areas of meaning; while treating the receiver as an inactive reader of these meanings. In this approach, description interpretative question, the images of art and language are all interrelated, triggering a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29032
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29032
ND
29032
Εναλλακτικός τίτλος
The artistic forms as fundamentals details of communication and learning process at the kindergarten
Συγγραφέας
Μέξη, Ευγενία (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Πανταζής Σπυρίδων
Σακελλαρίου Μαριγούλα
Μυλωνάκου-Κεκέ Ζαφειρία-Ηρώ
Καψάλης Γεώργιος
Ράτσικας Δημήτριος
Ρεκαλίδου Γαλήνη
Οικονομίδης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Λέξεις-κλειδιά
Έργα τέχνης; Οπτικός επιγραμματισμός; Οπτικός πολιτισμός; Γλωσσική ανάπτυξη; Λεξιλόγιο; Προφορικός λόγος; Συντακτικές γνώσεις; Σημασιολογικές γνώσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
416 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)