Ανάπτυξη εκπαιδευτικών περιβαλλόντων

Περίληψη

Η διατριβή έχει σκοπό να παρουσιάσει την σχεδίαση ενός περιβάλλοντος προσανατολισμένο σε υπηρεσίες (Service Oriented Architecture (SOA)), για να διευκολύνει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες μέσω δια-δικτύου στα πλαίσια ενός η-πανεπιστημίου. Ο σκοπός είναι η ανάπτυξη και υποστήριξη ενός συνόλου διαλειτουργικών και δια-δικτυακών υπηρεσιών που υπάγονται σε κατάλληλα πρότυπα (standards). Επίσης έχει σχεδιαστεί η αναβάθμιση των εικονικών περιβαλλόντων μάθησης (Virtual Learning Environments) ενσωματώνοντας τα με τις ψηφιακές βιβλιοθήκες (Digital Libraries). Ο σχεδιασμός IVLEDL (Integration Virtual Learning Environments with Digital Libraries) στοχεύει στην αυτοματοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών με την κατανομή των ηλεκτρονικών πηγών και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που μπορούν να υποστηριχθούν με την χρήση των σημασιολογικών τεχνολογιών. Τα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικών πηγών (Learning Resource Metadata Management Systems) μπορούν να υποστηρίξουν τις αποθήκες δεδομένων ηλεκτρονικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The scope of this dissertation is to present the design of a service oriented educational environment (SOA) to facilitate educational online activities in the context of an e-university. The aim is to construct a set of interoperable network services that conform to appropriate standards. The ultimate goal of the framework is to enable an effective and efficient mechanism for the searching, identification and delivery of educational content, tailored to specific end user profiles. The present dissertation also proposes the design of Integration Virtual Learning Environments with Digital Libraries (IVLEDL). That is a Web Services oriented framework for e-Learning systems, providing a flexible integration model with digital library in which all the components and applications are loosely connected. The focus is on the impact of technology on digital libraries to construct a set of interoperable network services based on a Service Oriented Architecture (SOA) approach. The benefit of such ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28525
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28525
ND
28525
Εναλλακτικός τίτλος
Development of educational environments
Συγγραφέας
Μυρώνη, Βικτώρια (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Πομπόρτσης Ανδρέας
Μάγκλαρης Βασίλειος
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Βλαχοπούλου Μαρία
Μάνθου Βασιλική
Βασιλειάδης Νικόλαος
Νικοπολιτίδης Πέτρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Εικονικά περιβάλλοντα μάθησης; η-Πανεπιστήμιο; Περιβάλλον προσανατολισμένο σε υπηρεσίες; Ψηφιακές βιβλιοθήκες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
128 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)