Η ευρωπαϊκή εκπαίδευση υπό το φως της ευρωπαϊκής ενοποίησης.: μια συγκριτική προσέγγιση εκπαιδευτικών ιστοριών και συστημάτων σε Ελλάδα και Γερμανία: η περίπτωση του ομόσπονδου κράτους της Βαυαρίας

Περίληψη

Στόχος της διατριβής είναι η διερεύνηση της προσφοράς της εκπαίδευσης που παρέχει η Ε.Ε. στα κράτη-μέλη, με σκοπό την ενοποιητική της διαδικασία και ολοκλήρωση.Αρχικά διερευνήθηκε η ιστορικότητα των εκπαιδευτικών αλληλοεπιρροών και αλληλεπιδράσεων μεταξύ της Ελλάδας και της Βαυαρίας κατά τον 19ο αιώνα καθώς και οι σημαντικές εκπαιδευτικές επιρροές της εκπαίδευσης του υπόδουλου στην Οθωμανική Αυτοκρατορία Ελληνισμού από τη Βαυαρική εκπαίδευση κατά τον 19ο και 20ο αιώνα (Αστικές Σχολές-Bürgerschule) με τη μέθοδο της έρευνας ιστορικών πηγών. Ακολούθησε η συγκριτική ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων ( Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή της Γ΄Γυμνασίου-Αρχές της Οικονομίας της Α΄Λυκείου- Εισαγωγή στο Δίκαιο και στους Πολιτικούς Θεσμούς της Β΄Λυκείου- Κοινωνιολογία της Γ΄ Λυκείου) με τα αντίστοιχα βαυαρικά βιβλία της Hauptschule-Realschule-Gymnasium και τα αναλυτικά προγράμματα Σπουδών των δύο χωρών με αναφορά στις Ευρωπαϊκές Σπουδές.Στη συνέχεια διερευνήθηκε η γνώση της Ε.Ε. , των θεσμών, των οργ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study is to investigate the education offered by the EU Member States with a view to the unifying process and the finalizing of this system. First I investigated the historical and educational influences and interactions between Greece and Bavaria in the 19th century as well as significant educational influences of the education of the enslaved Greeks in the Ottoman Empire from the Bavarian education in the 19th and 20th century (Urban Schools-Bürgerschule) by the method of historical research sources. Followed by a comparative analysis of school textbooks (Social and Political Education of the third class of high school-economy principles A Lyceum -Introduction to Law and Political Institutions of the second class of Lyceum Sociology of third class of Lyceum) and the corresponding books of the Bavarian Hauptschule -Realschule-Gymnasium and the curricula of the two countries with reference to the European Studies. Then I investigated the knowledge of the EU Of instit ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28410
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28410
ND
28410
Εναλλακτικός τίτλος
European education, in the light of the european unification approach: a comparative approach of the educational history and systems in Greece and Germany: the case of Bavaria
Συγγραφέας
Μπούμπας, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γρηγορίου Παναγιώτης
Χτούρης Σωτήριος
Ζώρας Κωνσταντίνος
Περράκης Στυλιανός
Κατσικίδης Σάββας
Γκόβαρης Χρήστος
Πασιάς Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση; Ταυτότητες της Ε.Ε. και εκπαιδευτική πολιτική; Εκπαιδευτικές αλληλοεπιρροές Ελλάδας - Βαυαρίας; Σύγκριση σχολικών βιβλίων Ελλάδας - Βαυαρίας με αναφορά στις ευρωπαϊκές σπουδές; Διερεύνηση στάσεων και απόψεων εκπαιδευτικών μαθητών για την Ε.Ε.
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)