Μελέτη εποικοδομητικής στρατηγικής για την εκπαίδευση των δασκάλων στις φυσικές επιστήμες
Περίληψη
Η διατριβή εστιάζεται στην εκμάθηση των εποικοδομητικών θέσεων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών από τους/τις εκπαιδευτικούς. Αποτελεί διεθνές ερευνητικό πρόβλημα στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, η ανάπτυξη προγραμμάτων εκπαίδευσης, τα οποία θα στοχεύουν στην εκμάθηση των εποικοδομητικών διδακτικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη τους, τις διαμορφωμένες αντιλήψεις τους για τη φύση της μάθησης και της διδασκαλίας καθώς και τις εναλλακτικές απόψεις τους για το επιστημονικό περιεχόμενο. Για την προσέγγιση του συγκεκριμένου προβλήματος, στα πλαίσια αυτής της διατριβής, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε καινοτομική διδακτική σειρά στην οποία λαμβάνονται υπόψη οι αντιλήψεις των φοιτητών/τριών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών-μελλοντικοί εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης- καθώς και οι εναλλακτικές απόψεις τους για ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο της Φυσικής (ενέργεια). Μεθοδολογικά η εργασία αυτή χαρακτηρίζεται από δύο στοιχεία: Ι) την εφαρμογή της τριγωνοποίησης που συ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.41 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.