Η συμβολή της Αικατερίνης Λασκαρίδου στην ανάπτυξη της Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα

Περίληψη

Η διατριβή έχει αντικείμενο έρευνας την αναζήτηση, καταγραφή και παρουσίαση της ιστορικής εξέλιξης της Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα από τα μέσα του 19ου μέχρι τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Σκοπός της είναι η περιγραφή και ανάλυση του έργου της Αικ. Λασκαρίδου σχετικά με το θεσμό της Προσχολικής Αγωγής στα πρώτα βήματά του στην Ελλάδα κατά την παραπάνω χρονική περίοδο. Ο στόχος της έρευνας είναι να δοθούν απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα για α) την κατάσταση της γυναίκας στην κοινωνία του 19ου αιώνα και στη γυναικεία εκπαίδευση, β) την κατάσταση της Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα στα πρώτα βήματά της την περίοδο του δεύτερου μισού του 19ου μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα και γ) τη δραστηριότητα της Αικ. Λασκαρίδου και τη συμβολή της στην οργάνωση και διάδοση Προσχολικής Αγωγής και ιδιαίτερα του Φροβελιανού συστήματος στην Ελλάδα. Η μεθοδολογική προσέγγιση της έρευνας είναι ιστορική για την οποία βασικό υλικό αποτέλεσαν διάφορα ιστορικά τεκμήρια, αρχειακές πηγές, βιβλία κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis scope is to search, record and present the historic background of Preschool Education in Greece since the mid-19th until the early decades of the 20l1 century. Our purpose is to describe and analyze the work of Aik. Laskaridou as regards on the institution of Preschool Education in its first steps in Greece throughout this specific period. The object of this research is to give answers to research quires like: a) what was women's status quo and also female education throughout 19 century society, b) what was the preschool education condition in Greece during the early days of the second half of the 19 l century until the early 20lh and c) which were Ms. Aik. Laskaridou's activities and her impact to the organization and dissemination of Preschool Education, especially the Froebelian system in Greece. Methodology approach throughout this research remains to a historical basis, for which its basic material constituted different historical evidence, archival sources, books ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26927
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26927
ND
26927
Εναλλακτικός τίτλος
Abstract Catherine Laskaridou's contribution to Preschool Education development in Greece
Συγγραφέας
Δημητριάδη, Ελένη (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Πανταζής Σπυρίδων
Σακελλαρίου Μαριγούλα
Παπαϊωάννου Απόστολος
Βουρή Σοφία
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Ρεκαλίδου Γαλήνη
Οικονομίδης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προσχολική αγωγή; Νηπιαγωγεία; Νηπιακός κήπος; Διδασκαλείο Νηπιαγωγών; Αικατερίνη Λασκαρίδου; Φροβελιανό σύστημα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 307 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)