Αξιολόγηση της ποιότητας της παρεχόμενης αγωγής και φροντίδας σε προσχολικά κέντρα: μια προσέγγιση από τη μεριά του ερευνητή, των παιδαγωγών και των γονέων

Περίληψη

Η αναπτυξιακή έρευνα συνδέει με συνέπεια την υψηλής ποιότητας αγωγή και φροντίδα με την θετική ολόπλευρη ανάπτυξη και ευημερία των παιδιών. Αν και ο χρόνος που ένα παιδί δαπανά στην ημερήσια φροντίδα, η σταθερότητα της φροντίδας και ο τύπος της ημερήσιας φροντίδας συσχετίζονται ορισμένες φορές με τα αναπτυξιακά επιτεύγματα των παιδιών, είναι η ίδια η ποιότητα της ημερήσιας αγωγής και φροντίδας, η οποία φαίνεται να ασκεί τις πιο ουσιαστικές και άμεσες επιδράσεις την ανάπτυξη των παιδιών. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο την καταγραφή και αξιολόγηση της ποιότητας της παρεχόμενης αγωγής και φροντίδας από τους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς της πόλης των Ιωαννίνων. Αναλυτικότερα στόχος μας ήταν να εξετάσουμε, με τη χρήση διαφόρων μέσων συλλογής δεδομένων, τις δομικές και διαδικαστικές πτυχές της ποιότητας και τη σφαιρική ποιότητα των προσχολικών προγραμμάτων. Αναγνωρίζοντας την υποκειμενικότητα της έννοιας τη ποιότητας, η παρούσα μελέτη δεν περιορίσθηκε στην προοπτική του ερευνητή, η ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Developmental research consistently links high-quality education and care with children’s positive overall development and well being. Although the time a child spends in day care, the consistency of care and the type of day care are factors which sometimes are associated with the children’s developmental achievements it is the quality of treatment and daily care itself, which seems to exert the most substantial and direct effects on child’s development. The present study was designed to record and evaluate the quality of education and care provided by preschool settings (day care centres and nursery schools) in the city of Ioannina. More precisely, our objective was to examine, using various means of data collection, structural and procedural aspects of the quality and overall quality of preschool programs. Acknowledging the subjectivity of the concept of quality, this study did not record merely the perspective of the researcher, which is standard practice, but sought to investigate ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25197
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25197
ND
25197
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluating the quality of care and education provided by preschool centers: an approach by researcher’s, educators’ and parents’ perspectives
Συγγραφέας
Ρέντζου, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Σακελλαρίου Μαριγούλα
Πανταζής Σπυρίδων
Νικολάου Γεώργιος
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Κακανά Δόμνα
Κούτρας Βασίλειος
Μποτσόγλου Καφενία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα ημερήσιας αγωγής κα φροντίδας; Παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί; Προσχολική αγωγή; Ποιότητα, Προοπτικές για την; Ποιότητα, Διαστάσεις και χαρακτηριστικά της; Ποιότητα σφαιρική, Δομικά και διαδικαστικά χαρακτηριστικά; Ποιότητα, Εργαλεία μέτρησης της; Μοντέλο Κάτζ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
670 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)