Διερεύνηση των εκπομπών ρύπων κατά τη μεταβατική λειτουργία κινητήρων diesel

Περίληψη

Ο στόχος της παρούσας διατριβής είναι η αξιολόγηση και η ερμηνεία των εκπομπών ρύπων και θορύβου της καύσης κατά τη μεταβατική λειτουργία υπερπληρωμένων κινητήρων diesel, εμβαθύνοντας στα σχετικά φαινόμενα και αναδεικνύοντας τις ουσιώδεις διαφορές από την αντίστοιχη μόνιμη κατάσταση. Η διερεύνηση περιλαμβάνει πειραματικές μετρήσεις, οι οποίες διεξάγονται στην κλίνη εξακύλινδρου υπερπληρωμένου κινητήρα diesel οχήματος. Στον κινητήρα εγκαθίστανται μετρητικές διατάξεις για την καταγραφή των λειτουργικών του παραμέτρων και αναλυτές καυσαερίων υπερταχείας απόκρισης για τη συνεχή μέτρηση των στιγμιαίων εκπομπών ρύπων. Η διερεύνηση περιλαμβάνει το μονοξείδιο του αζώτου (NO) και την αιθάλη, καθώς και το θόρυβο της καύσης, η μελέτη του οποίου έχει προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια. Η διερεύνηση επικεντρώνεται στην επιτάχυνση του κινητήρα, λόγω της εφαρμογής του σε οχήματα. Εκτελούνται μεταβολές από διάφορες αρχικές συνθήκες αντιπροσωπεύοντας την επιτάχυνση ενός οχήματος με δι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The target of the current PhD thesis is the evaluation and interpretation of exhaust emissions and combustion noise during transient operation of turbocharged diesel engines, by studying the relevant phenomena and pointing out the substantial differences compared to the respective steady-state condition. The investigation consists of experimental measurements which are conducted on the test-bed of a six cylinder turbocharged diesel engine. Various measuring devices are installed in order to record continuously the engine’s operating parameters. Ultra fast response exhaust gas analyzers are used for the continuous measurement of pollutant emissions. The investigation includes nitric oxide (NO) and soot, as well as combustion noise, which has attracted much attention during the last years. The investigation focuses on acceleration, since the engine is intended for vehicle applications. Various accelerations are conducted commencing from different initial conditions, mimicking real veh ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25989
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25989
ND
25989
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of exhaust emissions during transient operation of diesel engines
Συγγραφέας
Δημάρατος, Αθανάσιος του Μιλτιάδης
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Χουντάλας Δημήτριος
Γιακουμής Ευάγγελος
Αντωνόπουλος Κίμων
Σαγιά Αθηνά
Κακαράς Εμμανουήλ
Καρέλλιας Σωτήριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ DIESEL; Μεταβατική λειτουργία (Επιτάχυνση – Αύξηση φορτίου – Εκκίνηση); Πειραματικές μετρήσεις; Υστέρηση του υπερπληρωτή; Μονοξείδιο του αζώτου; Αδιαφάνεια καπνού; Θόρυβος της καύσης; Βιοντήζελ – Βουτανόλη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)