Στατιστική θεωρία πληροφοριών και censoring
Περίληψη
Η συμβολή της διατριβής έγκειται στον ορισμό νέων μέτρων πληροφορίας στο πλαίσιο του censoring (random censoring, quantal random censoring), που προέρχονται από τα κλασικά μέτρα πληροφορίας, και τη μελέτη διαφόρων ιδιοτήτων της στατιστικής θεωρίας πληροφοριών, καθώς και νέων ιδιοτήτων που προκύπτουν από τη φύση των censored μέτρων πληροφορίας. Επίσης μελετάται η ιδιότητα της απώλειας της πληροφορίας, για την uncensored περίπτωση, που οφείλεται στη διακριτοποίηση μιας τυχαίας μεταβλητής , στηριζόμενοι σε μία γενική και πεπερασμένη διαμέριση του δειγματικού χώρου.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The contribution of the thesis lies in the definition of new information measures in the context of censoring (random censoring, quantal random censoring), which results from classical information measures, and the study of various properties of the statistical information theory and new properties resulting from the nature of the censored information measures. In addition, the property of the loss of information on the uncensored case, due to descretization of a random variable , is also under study, based on a general and finite partition of the sample space.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (12.75 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.