Μετάφραση και προσαρμογή στα ελληνικά της Verona Service Satisfaction Scale - VSSS-54: ποιοτική μέθοδος των ομάδων επικέντρωσης (Focus Groups): ψυχομετρικές ιδιότητες: αποδεκτότητα, εγκυρότητα περιεχομένου

Περίληψη

Εισαγωγή Το μοντέλο ολοκληρωμένης αξιολόγησης της ποιότητας στη φροντίδα επιβάλει την αξιο- λόγηση των υπηρεσιών από τους ίδιους τους χρήστες (Ruggeri & Tansella 2002). Όλο και περισσότερο οι χρήστες αντιμετωπίζονται ως «εμπειρογνώμονες», ειδικοί σε θέματα που α- φορούν την ψυχική τους υγεία (Faulkner 1998, Powell 2004). Επιπλέον, γίνεται πια παραδε- κτό ότι τα άτομα με ψυχιατρικά προβλήματα είναι ικανά να κρίνουν αξιόπιστα τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν (Rose 2001). Ολοένα μεγαλύτερη έμφαση δίνεται σήμερα στην άμεση μέτρηση των θεραπευτικών αποτελεσμάτων με τη χρήση σταθμισμένων μετρήσεων (Stendman 2000), αλλά και στην ανάγκη τακτικής αξιολόγησης της ποιότητας με τη χρήση ερωτη- ματολογίων που επιτρέπουν στους χρήστες να εκφράζουν τις εμπειρίες τους από τις υπηρεσί- ες που έλαβαν (Kissingl 2001, Holloway 2002). Η Verona Service Satisfaction Scale Η Verona Service Satisfaction Scale (VSSS-54) είναι μία σταθμισμένη, πολυδιάστατη κλί- μακα 63 λημμάτων που μελετά επτά διαστάσεις της ικαν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction Integrating the more traditional staff-oriented assessment of care with patient-centered assessment is considered to be a key element in the evaluation of quality of care (Ruggeri & Tansella 2002). Service users are increasingly seen as “experts by experience” (Faulkner 1998), specialists in the field of their own mental health (Powell 2004). Family members have also “been through it all” (Carpentier et al 1992). Furthermore, a consensus is emerging that people with mental health problems are capable of offering a balanced judgment of the services they use (Rose 2001). It is in satisfaction research that the service user voice is primarily heard as a commentary on services provided. Emphasis is increasingly being placed on the direct measurement of health outcomes using standardized measures (Stendman et al 2000) and on the necessity to favor a routine assessment of outcome (Kissingl 2001, Holloway 2002, Thornicroft & Tansella 1999), including questionnaires that enable us ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24594
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24594
ND
24594
Εναλλακτικός τίτλος
Greek translation and adaptation of the Verona Service Satisfaction Scale - VSSS-54: Focus Groups quality method. Psychometric properties: acceptability, content validity
Συγγραφέας
Μπλέτσα, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Θεμιστοκλής)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Ιατρικής. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Κοινωνικής Ιατρικής και Ψυχικής Υγείας. Κλινική Ψυχιατρική Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων
Εξεταστική επιτροπή
Ελισάφ Μωυσής
Μαυρέας Βενετσάνος
Φερεντίνος Κοσμάς
Αλαμάνος Ιωάννης
Πλουμπίδης Δημήτριος
Δαμίγος Δημήτριος
Σκαπινάκης Πέτρος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΚλινική Ιατρική
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών ψυχικής υγείας; Ικανοποίηση ασθενών; Μετάφραση; Πολιτισμική προσαρμογή; Ομάδες επικέντρωσης; Αποδεκτότητα; Εγκυρότητα περιεχομένου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
267 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)