Η στάθμιση του ερωτηματολογίου Verona Service Satisfaction Scale-54 (VSSS-54) στην Ελλάδα

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες, διεθνώς, η ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας, αποτέλεσε κεντρική μέτρηση στην έρευνα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και της αποτελεσματικότητας της θεραπείας. Οι περισσότερες σύγχρονες μετρήσεις έκβασης (outcome measures), περιλαμβάνουν την μέτρηση δεικτών, που εκτός από την εκτίμηση παραγόντων όπως η ψυχοπαθολογία, η λειτουργικότητα κτλ, εκτιμούν και άλλους τομείς της φροντίδας όπως η ικανοποίηση, οι ανάγκες, η ποιότητα ζωής και το κόστος (Ruggeri, 2001). Το κοινό σημείο της μέτρησης αυτών των εννοιών, είναι ότι οι ίδιοι οι χρήστες δίνουν πληροφορίες για τη φροντίδα που έχουν λάβει. Αυτό αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κέρδος, καθώς η πληροφόρηση που εξασφαλίζεται από τέτοιου είδους μετρήσεις είναι μεγάλης πρακτικής αξίας για τον σχεδιασμό και την αξιολόγηση των θεραπευτικών παρεμβάσεων. Επίσης, μ’ αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η ενεργητική συμμετοχή των ίδιων των χρηστών και η κατάργηση του παθητικού τους ρόλου, που τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The assessment of clients’ satisfaction adds an important ‘consumer’ perspective to evaluations of mental health services. Client satisfaction evaluations can be viewed as an opportunity to ‘consult’ with patients about their experiences with the services (WHO, 2000). As part of the effort to enhance treatment outcomes, user satisfaction with services has become one of the most frequently used criteria for evaluating programs or treatment outcomes (Siponen et al 2003). In service evaluation, satisfaction may be viewed both as a measure of outcome and quality and as a factor in the process of care (Ruggeri, 2000). Patients’ satisfaction with mental health treatment has been studied empirically for several decades. Satisfaction has achieved greater prominence for mental health professionals with growing view of patients as consumers. This viewpoint is particularly pertinent in the case of patients who remained in treatment for long periods of time as they are the highest users of service ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24619
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24619
ND
24619
Συγγραφέας
Καλλινίκου, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Ιατρικής. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Κοινωνικής Ιατρικής και Ψυχικής Υγείας. Κλινική Ψυχιατρική Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων
Εξεταστική επιτροπή
Ελισάφ Μωυσής
Μαυρέας Βενετσάνος
Φερεντίνος Κοσμάς
Αλαμάνος Ιωάννης
Πλουμπίδης Δημήτριος
Δαμίγος Δημήτριος
Σκαπινάκης Πέτρος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Κλινική Ιατρική
Λέξεις-κλειδιά
Αξιοπιστία; Ικανοποίηση χρηστών; Ποιότητα υπηρεσιών; Στάθμιση; Ελληνική εκδοχή VSSS-54
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
246 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)