Εκπαιδευτική τεχνολογία. Προσαρμοστικό διαδικτυακό περιβάλλον συμβατό με το πρότυπο SCORM με χρήση μαθητύπων για εξ' αποστάσεως εκπαίδευση: εφαρμογή στη διδασκαλία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού

Περίληψη

Το ζητούμενο της διατριβής αυτής είναι η σχεδίαση ενός μοντέλου στο πλαίσιο των μαθησιακών αντικείμενων, με βάση το οποίο θα είναι εφικτή μοντελοποίηση του εκπαιδευόμενου και η παροχή προσαρμοσμένης υποστήριξης, έτσι ώστε να βελτιωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπρόσθετα προκειμένου να επιτευχθεί η διαλειτουργικότητα και η επαναχρησιμοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού, προτείνεται ένα πλαίσιο υιοθέτησης και αξιοποίησης των προδιαγραφών του SCORM. Συγκεκριμένα, η διατριβή αυτή αρχικά διερευνά τις μεθόδους αξιοποίησης των προσαρμοστικών τεχνολογιών, εξετάζει την υιοθέτηση του προτύπου SCORM ενώ στη συνέχεια προτείνει ένα μοντέλο αναβάθμισης των παρεχομένων λειτουργιών των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Υπερμέσων (ΠΕΣΥ) και των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ), μέσω της χρήσης μαθησιακών αντικείμενων του προτύπου SCORM. Η εφαρμογή του προτεινομένου μοντέλου οδήγησε στην σχεδίαση και ανάπτυξη ενός ΠΕΣΥ με την ονομασία ProPer. Επιπρόσθετα προτείνει ένα πλαίσιο ανάπτυξης μαθημάτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main thesis objective is the design of a model, which, on the one hand, exploits learning objects and on the other, makes user modeling and the appropriate adaptation of the educational process possible, depending on the user's particular characteristics, so as to improve the learning outcome. Furthermore, in order to achieve interoperability and reusability of the educational content, a framework that utilizes SCORM specifications and focuses on the adaptation of the educational content according to user learning style, is proposed. More specifically, this thesis initially investigates the exploitation methods of AEHSs' adaptive technologies, the possible adoption of the technological standard SCORM, as well as its consequential restrictions. Based on the review outcomes, it proposes a model for AEHSs and LMSs technologies upgrade, through the use of SCORM learning objects (SCOs) and the exploitation of SCORM API. The application of the proposed model, led to the design of an AEHS ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24574
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24574
ND
24574
Εναλλακτικός τίτλος
Educational technology. Adaptive SCORM compliant web-based environment with the use of learning styles for distance education: application in the object oriented programming instruction
Συγγραφέας
Καζανίδης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Σατρατζέμη Μαρία - Αικατερίνη
Μαργαρίτης Κωνσταντίνος
Ευαγγελίδης Γεώργιος
Μακρίδου-Μπούσιου Δέσποινα
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Ταραμπάνης Κωνσταντίνος
Δημητριάδης Σταύρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων; Προσαρμοστικά συστήματα; Αντικείμενα μάθησης; Μαθήτυποι; Μαθησιακά στυλ; Συστήματα διαχείρισης μάθησης; Διδασκαλία αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
536 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)