Διαδικτυακά προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων στη διδακτική των φυσικών επιστήμων και της τεχνολογίας

Περίληψη

Η παρουσα διατριβη ασχολειται με ζητηματα σχεδιασης και υλοποιησης ενος προσαρμοστικου εκπαιδευτικου συστηματος υπερμεσων (πεσυ). Τα πεσυ μπορουν να θεωρηθουν ως η απαντηση στα προβληματα που παρουσιαζουν τα παραδοσιακα συστηματα υπερμεσων. Συγκεκριμενα, ασχολειται με: (i) τη σχεδιαση ενος εκπαιδευτικου πλαισιου, που βασιζεται στη θεωρια του εποικοδομισμου και κατευθυνει τις εκπαιδευτικες αποφασεις του πεσυ και τη σχεδιαση του πεδιου γνωσης, καθοριζει τους στοχους και τη λειτουργικοτητα της προσαρμογης του, την ανατροφοδοτηση, την αξιολογηση, την εμπλοκη του εκπαιδευομενου σε συνεργατικες δραστηριοτητες επιλυσης προβληματος και προσδιοριζει το συνδυασμο τεχνολογιων προσαρμογης που το υλοποιουν, λαμβανοντας υποψη το περιεχομενο και αξιοποιωντας τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του εκπαιδευομενου, (ii) την επιλογη ενος καταλληλου μοντελου μαθησιακου στιλ, (iii) ζητηματα διαμοιρασμου του ελεγχου μεταξυ εκπαιδευομενου και συστηματος, (iv) την επιλογη καταλληλων προσαρμοστικων τεχνικων πλοηγησης ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral dissertation deals with design and implementation issues of an adaptive educational hypermedia system (aehs). Aehs can be considered as the solution to the problems of traditional educational hypermedia systems. More specifically, it deals with: (i) the design of an educational framework based on constructivism that it will guide the aehs’s educational decisions and the design of domain model. Also, it will set the goals and the functionality of adaptation, the feedback, the assessment, the participation of student in collaborative problem solving activities, and it also will determine the combination of adaptation techniques, taking into consideration the content and making the best of the learner’s specific characteristics, (ii) the selection of the learning styles model, (iii) issues of sharing the control between the learner and the system, (iv) the selection of the appropriate adaptive navigation techniques, (v) a learner-centred method meta-adaptive navigation, (vi) ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23739
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23739
ND
23739
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptive educational hypermedia systems for the didactics of science and technology οn the web
Συγγραφέας
Παπαδημητρίου, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Γρηγοριάδου Μαρία
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Σαμψών Δημήτριος
Ρετάλης Συμεών
Γυφτοδήμος Γεώργιος
Παπανικολάου Κυπαρισσία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Προσαρμοστικότητα; Συνεργατική μάθηση; Εξατομικευμένη μάθηση; Εποικοδομισμός; Εννοιολογική αλλαγή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
252 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)